Show je nagels

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wow! Dat watermarble is echt super cool! Kan dat met alle soorten gewone lak? En dan gewoon in water??

Hier ook een groot nagelfan. Heb er niet voor geleerd ofzo dat niet, maar ben wel creatief met stickertjes steentjes glitters enz, kan me niet snel te bont zijn.

Heb ook een gellac set met 9 kleuren en lamp etc. Wissel een beetje af met gewone lak en gellac is maar net hoeveel tijd ik heb. Vandaag weer voor de gel gegaan gewoon in 1 effen kleur rood. Ben er erg blij mee maar als ik nu dat watermarble zie oh!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb 2 weken geleden mijn nagels laten doen met Opi gellak, vrijdag laat ik het weer doen maar dan met lekker zomers kleurtje. Speciaal voor de vakantie ;)
    Het is echt super lak en blijft gewoon ontzettend mooi!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nee niet elk merk nagellak doet het helaas :( Die van de H.ema doen het goed, die van E.ssence niet. En ook niet alle kleuren doen het... Ik heb echt al mijn nagellakjes aan het testen geweest welke het wel en niet doen hahaha...
    En ja, de een zegt je moet warm water nemen, koud water, water op kamertemperatuur, water uit de kraan en dat een uur laten staan, water uit een fles (van de winkel).....
    Ik gebruik gewoon koud kraan water.

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hmm oké. Net van hema heb ik maar 1 lakje haha, als ik je zo hoor dan lijkt het me verstandig om sowieso 3 kleuren van hetzelfde merk te nemen en daar niet mee te gaan knoeien haha.

Zit nu te denken, heb ze net supermooi strak gelakt met gellac. Maar als ik het probeer met gewone nagellak en het mislukt kan ik het natuurlijk zo met remover eraf halen want die doet toch Niks oo de gellac haha. Zal ik dan toch maar? Vond ze zo mooi egaal ma nu ik dit heb gezien haha!

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En dat "mengen" gewoon met een kwastje? Saté prikker? Of maakt niet uit

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik heb dan klaar liggen: Een bekertje water, een keukenpapiertje, een sate prikker, de kleuren nagellak die je gaat gebruiken al open staan (allemaal) dat werkt makkelijker. Dan omstebeurt een druppeltje erin doen (niet te hoog boven t water want dan zakt t naar beneden)
    Als je het genoeg vind dan kan je streepjes trekken, als je maar niet de 1e 2 lagen pakt. Dus de buitenste 2 lijnen niet gebruiken want die zijn al hard. Je sateprikker of wat je dan ook gebruikt om lijntjes te trekken regelmatig af vegen aan keuken papier.

Modelletje af, nagel erin, ff wachten, nagellak op het water ff droogblazen, weghalen met sate prikker of wattenstaafje of wat dan ook, en heel rustig je nagel er weer uit halen. Hoelang weet ik niet precies, is gok werk. De ene keer heb ik waterdruppels erop zitten de andere keer niet. Hard blazen als je nagel eruit is wil ook nog wel eens druppels wegblazen...

Succes, ben benieuwd of het lukt! en foto natuurlijk als het is gelukt

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oké ga mijn best doen haha. Heb wel zin om te " knutselen " wish me luck!

Jij doet ook nagel voor nagel? Zie op de filmpjes 3 nagels tegelijk maar dat is misschien wel aardig overmoedig!? Zeker voor het eerst haha.

Zag ook een filmpje met water druppels zeg maar. Waarbij ze eerst met een sponsje meerdere kleuren aanbrengt als onderlaag. Wat dan een beetje blend. Ken je dat? Vond alleen die spons techniek al hartstikke gaaf.

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja dat ken ik. Ik heb dat ook eens gedaan maar dan met acryl verf omdat het met nagellak bij mij niet lukte.
    Maar ook dat is super gaaf.

Succes, ben benieuwd of het lukt. ik doe het nagel voor nagel, dit is mijn 2e set die ik heb gemaakt dus ben nog een beginner :p
    Maar ja of je 1 of 3 nagels erin doet maakt volgens mijn niet veel verschil.... de handelingen blijven hetzelfde. Alleen ervoor zorgen dat je nagels niet tegen elkaar aan komen.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hahahaha ik lag me dood! Na een paar "mixjes " in het bakje water wilde ik een poging wagen. Had ik mijn vinger niet afgeplakt! Heel snel slordig gedaan want was bang dat het al droog zou zijn haha. Maar snap nu het principe! En dat zint me wel!

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En voor een beginner heb je het wel superstaat gedaan! Maar ik ben er nu al achter dat ik toch wel na de hema moet hihi. Lang niet alles is geschikt

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja het is wel ff een werkje he, maar als het dan lukt dan is het resultaat ook super leuk.

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx voor de tips!

13. Logan

Logan Niet meer actief

Essence - lol.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Pimp my shrimp. Meteen ff up :)

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ook maar eens meedoen hier :D

Bekijk bijlage 406800
    maybelline - Surreal 635
    ook handig; deze is met een plat dik borsteltje tegen klonteren. Ideaal!

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik heb weer wat kleuren gemixt :D

17. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862