Ik heb nog gelnagels op maar heb de bovenste laag eraf gevijld. Dit is met nagellak gedaan Maar heb me een lamp besteld en ga morgen wat gellak kopen. Lijkt me leuk om te doen en scheelt uiteindelijk ook in de beurs ipv elke keer gelnagels.
Wauw! Ik heb mijn gelnagels ingeruild. Heb zelf een lamp gekocht en gellak. Mijn eerste creatie heb ik simpel gehouden (moet nog oefenen). Licht roze met een fiber topper op ringvinger en pink.
Dames wie weet wat ik kan doen/gebruiken? Me nagels scheuren sinds anderhalve maand steeds af. Het bovenste gedeelte van me nagels zeg maar scheurt elke keer waardoor ik een hele dunne nagel over heb... Ik dacht eerst dat het misschien door me hormonen van de zwangerschap komt maar het is nu al zolang... Nagelverharder werkt niet, dagelijks vijlen ook niet.. Iemand tips? Loop nu al heel lang met korte nagels zonder lak..
Ik vrees toch echt dat het met je zwangerschap te maken heeft. misschien kalktabletten? Heb ik eens gehoord..
SDonya, helaas weet ik het ook niet. Maar het zal me niks verbazen als het door de zwangerschap komt....
Ik ben nu al een paar weken aan het lakken met Trind Nail repair. Bij Bol.com heb je een setje van cuticle balsam / Nail balsam en Nail repair. Ik heb nog nooit natuurlijk lange nagels gehad en voor mijn doen zijn ze nu heel lang.
Biotine slikken (lage dosis, vraag even aan ha ivm je zwangerschap) en Sally Hanssen heeft hele goede nagelverharder. Te koop bij o.a. Douglas, V&D etc.
ga ze nu net even verzorgen doe ik allemaal zelf ,hou ze lekker kort en heb super stevige nagels en hou niet van gel nagels maar dat heerlijke verzorgen zo 1 keer in de week is toch wel even verwennen even een sleepy hollow aan en aan de vijl en hand badje en nagel riem creme aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heerlijk tip tip zo lekker scrub je handen een keer per week met wat olijf olie en grove suiker ,, woeiiiiii baby zachte handjes het heeft wel wat hoor die glitter nagels vind het altijd best mooi bij andere dames maar vind het niets voor mij
Eerste keer gellak laten zetten French manicure, lekker neutraal, kan altijd Blijft het tenminste langer zitten dan 1-2 dagen, hou niet zo van afgebladderde nagellak. En ik heb geen geduld om te laten drogen als ik ze zelf met gewone nagelak lak. Dus effe proberen of gellak me bevalt, dan maar om de 2-3 weken laten doen