Ik ben een nagelbijter en bijt zo lang door tot het gaat bloeden en ik mijn vingers amper nog kan bewegen. Ik wil hier vanaf. Maar lange nepnagels zie ik niet zitten. Wat kunnen jullie adviseren? Denk gewoon een laag over mn nagels die sterker maakt zodat mijn nagels kunnen groeien, het beste is... Iemand tips/ideeën?
Ik ben vorige week voor het eerst bij een nagelstylist geweest. Zij bied een nagelbijtarrangement aan. Mijn nagels zijn nu netjes, maar niet lang. Ik wil ze uiteindelijk wel lang, maar dat is persoonlijk. Mijn nagelstylist zegt dat nagelbijten genetisch bepaald en een verslaving is. Ik bijt al zo lang ik me kan herinneren. Als ik acrylnagels heb, bijt ik niet. Misschien voor jou het overwegen waard?
Ik zou dan voor shellac gaan, je eigen nagels worden gelakt met een base, kleur- en topcoat, uitharden onder de lamp en je hebt voor minimaal 2 weken prachtige nagels. Dit kun je zelf thuis afweken en je gewone nagels komen zonder beschadigingen weer tevoorschijn, mits je het op de juisue manier doet. Je hebt ook niet zo'n lelijke uitgroei zoals bij nepnagels.
Ik heb mijn eigen nagels vd week gelakt met red barones van cnd, met nog een rode glitter laag er extra overheen. Ben weer klaar voor 14 dagen
Toevallig op de vorige pagina over geschreven! Ik heb gelnagels gehad, waarbij ik eerst mijn eigen nagels daaronder heb laten uitgroeien tot een normale lengte (steeds bijvullen). Daarna de gel er voor een deel afgeweekt met aceton en een vijl, dun laagje laten zitten. En daarna uit laten groeien, met de nagelversterker van herome. En steeds voorzichtig bijvijlen natuurlijk. Ook nog een paar dagen bytex gebruikt toen ik te veel bijt neigingen had En ik had wel tips erop, maar dan zo kort mogelijk.