Jaloers! Ik wil ook weer acrylnagels. Maar heb sinds ik verhuisd ben hier in de buurt nog steeds niemand kunnen vinden waar ik tevreden over ben En vind het gewoon te duur om me na een week al te ergeren aan uitgroei en luchtbellen enzo. En ik heb ook geen tijd om naar iemand te gaan die 3 uur doet over bijwerken.
Bekijk bijlage 580226 Ik heb heel mooie afgebroken stompjes nu. Gel of acryl laat ik voorlopig maar achterwege, want mijn eigen nagels zijn er nu helaas helemaal kapot van gegaan
Hier t zelfde probleem een beetje.. ik had toen een fijne styliste, maar die is er mee gestopt. Hier in het dorp zit er 1, wel goed, maar a-flexibel en 85 euro voor een nieuwe set
Jeetje dat zijn echt bizarre prijzen. Ik hoef echt niet voor een duppie op de eerste rij maar wil wel gewoon tevreden zijn haha.
Hier een aantal foto’s van mijn nagels. Die met paars/roze heb ik momenteel. Volgende x iets met neon kleuren.
Pas mijn diploma gehaald voor Nagelstyliste gelnagels. Nu druk aan het oefenen omdat ik nog niet helemaal tevreden ben
Wat een bedrag . Ik betaal 25€ (acryl en gellak) en kan 4-5 weken rekken. Mijn tenen doe ik zelf. Dan kan ik vaker van kleur wisselen
Kleur komt niet helemaal over. Het is neon geel, maar mijn camera weigert om echt neon te pakken, haha.
Gisteren weer laten doen. Extra kort want mijn nagelstyliste gaat op vakantie dus ik moet er 4 weken mee doen.
Hoe lang laat je ze normaal zitten dan? Ik ga altijd om de 4-5 weken en heb dan niet eens belachelijk veel uitgroei