Gaat snel bij jou! Snel groeiende nagels dus. Mijne zijn helemaal kapot van al die jaren acryl denk ik Mooie kleurtje nagellak trouwens!
Ja heel snel. Haren ook. Ik heb een jaar of 10 acrylnagels gehad. Nu al ca. 5 jaar niet meer, maar met mijn nagels is niks aan de hand.
Ik durf bijna geen foto te plaatsen... Hier puur natuur en kort. Ik vind lange nagels bij mijzelf echt vies.
Onder het motto 'mooi grijs is niet lelijk', mijn nagels *alleen zo vervelend dat al mijn foto's liggend worden geplaatst.. Krijg ze niet normaal geüpload
Vandaag weer een mooi setje mogen zetten bij vriendin.. Ik doe het puur als hobby maar wil er zeker wel iets mee gaan doen..
Gewoon even zo'n random trots momentje (Ja, zelfs na al die jaren nog wel eens), blij met m'n opbouw en vooral de apex
Mijn poezelige handje, met een felle oranje kleur van Magnetic. Kleur komt niet echt tot zijn recht op de foto.
enthousiast geworden door dit topic,ben ik ook maar aan het lakken gegaan. 1 nagel was gebroken, dus een kunstnagel erop en lakken maar! Maar had niet veel tijd om het te laten drogen, want moest de kinderen van school halen, heb ik in de auto (voorzichtig gordel om...) de blazer op mijn nagels gezet. Toen ik op school kwam waren ze droog geblazen... Volgende keer doe ik het weer zo, ben nogal ongeduldig met het drogen, vandaar dat ik maar zelden lak. Terwijl ik óók nog hartstikke goed kan nailpainten, maar gewoon geen zin en tijd voor....