Show je nagels

Discussie in 'De lounge' gestart door Koningsgezin, 5 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Momenteel wolkenwit van Flexa en witte trapverf van Histor. Ik hoop straks na het schoonmaken weer normale handen te hebben.:p Bekijk bijlage 584009

Lies1611, marloes80, Marchella en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Nagels er nu even af laten halen. Ze groeien zo onwijs snel, dat ik elke 1,5 week naar een nagelstyliste moet. Geld groeit ons niet op de rug helaas. Nu eigen nagels en moet zeggen, voor een nagelbijtster ben ik best trots dat ik er nu wel af blijf. Helaas heb ik wel zo af en toe haaltjes, is dat normaal na verwijderen acryl?

Bijgevoegde bestanden:

3. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik heb nooit nagellak op. Mijn nagels breken snel en in mijn werk is het super onhandig om lange nagels te hebben. Ik kan er ook niet tegen. Het voelt ontzettend gek aan met die lakjes erop en zodra de nagel voorbij mijn vinger komt knakken ze constant dubbel. Ik heb ook altijd wondjes of littekens op mijn handen omdat ik mezelf weer ergens open gehaald heb. Nagelriemen die scheuren etc. Kom net uit de tuin dus moet zo nog even weken ermee :)

4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Maar niet iedereen met gel of acrylnagels heeft fake nagels. Zoals ik al zei, mijn eigen nagels zijn gewoon deze lengte (Tot nu dan, haha). Maar omdat ik ze zo lang wil houden, zet ik er een laag gel over, als versteviging. En in plaats van nagellak gebruik ik gellak, omdat ik afbladderende of beschadigde nagellak super lelijk vind. Ik zie niet in waarom dat fake is en nagellak niet.

5. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Misschien heb ik het gemist maar wil je een foto van je eigen nagels eens plaatsen...
    Wil het ook bij mezelf gaan doen... maar twijfel beetje

6. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    @Juffrouwminoes dit is een van de foto's. Deze waren gewoon kaal zonder poespas. Beetje oranje glitter. Meestal heb ik wel nailart. Op dit moment dus echt shorties in nude. Mijn nagels zijn waardeloos tijdens zwangerschap en door mn hormonen ook geen zin om bij te houden, haha.

Juffrouwminoes vindt dit leuk.
  7. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Maar is het wel te doen zelf je gelnagels zonder opleiding

8. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ook wel een goede inderdaad, gellak. Net wat steviger. Gebruik je dan ook basis coat en topcoat en werk je dan met lamp?

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Bekijk bijlage 584118

Mijn afgekloven nagels met rauwe randjes weer even netjes voor de vakantie laten maken.

10. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    2e keer pink gellac

Louloute vindt dit leuk.
  11. Louloute

Louloute Niet meer actief

Is niet zo moeilijk hoor :) precies hetzelfde als je nagels normaal lakken. je hebt heel veel keuze nu ook. Heb goede dingen gehoord over sensationails. Zelf heb ik alles van alie besteld. In het verleden veel cnd shellac gebruikt.
    Je hebt ook zo’n set van essence maar die raad ik je echt af. Is best lastig om ermee te werken, en na een paar uur ziet het er alweer lelijk uit. Ik gebruik alleen de primer & cleanser daarvan :)

12. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh wat een leuk onderwerp! Heb lang me eigen nagels altijd gedaan, maar het laatste jaar weinig zin in, tot vorige week. Vorige week set acryl laten zetten met gellak. Mijn eigen nagels zijn normaal van zichzelf lang, maar een paar waren ingescheurd en kort vandaar een set nagels gedaan.

Bijgevoegde bestanden:

Lies1611, Marchella en Louloute vinden dit leuk.
  13. Louloute

Louloute Niet meer actief

Even in het kort:
    Je vijlt je nagels op goede lengte
    Even met een buffer (zo’n vierkante nagelvijl) ga je over je eigen nagels heen
    Cleanser -primer
    Foundation gel/base - laten drogen
    2x kleur, laten drogen tussendoor
    Top - laten drogen
    Klaar!
    Op YouTube heb je ook heel veel filmpjes met goede uitleg. Wel voorzichtig doen en uitkijken dat gel niet op de huid zit.

14. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Ik vind French echt super mooi, maar waarom zit het witte gedeelte zo ver op je nagel?

15. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Hier gewoon naturel :) soms doe ik een kleurtje ( zwart, rood of nude ) niet heel spannend dus haha.

Bijgevoegde bestanden:

Marchella vindt dit leuk.
  16. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ja lamp is inderdaad wel essentieel. Ik gebruik een primer, dan een base gel, de gellak/color gel en een gel topcoat.

17. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Omdat ik van mezelf een kort nagelbed heb en mijn nagels waren ook helemaal kort ingescheurd. Dus moesten ze kort en dan zit het even zo.

Troeeeelaa vindt dit leuk.
  18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Klaar voor de vakantie!

Bijgevoegde bestanden:

tantetil, Aszz, Louloute en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Ik had dan persoonlijk voor wat korter gekozen.. ik vind het erg uit verhouding nu

marina kl en Bailey07 vinden dit leuk.
  20. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ieder zijn ding :)
    Ik doe ze expres zo zodat ik ze nog kan lakken in een kleur die ik wens en de lengte behoud.

Deel Deze Pagina