Ik heb ook een kort nagelbed, maar zij verlengd ze dan altijd met acryl en daarna zet ze er french op.. heb je dan gewone witte tips erop i.p.v. doorzichtige of met een sjabloon?
Je kan ook een pink cover gebruiken. Dan kan je het ook nog prima lakken en ziet het er gewoon ‘normaal’ uit.
Weet ik maar nogmaals, ik doe ze expres zo... Niet lullig bedoelt, maar ben me constant aan het verdedigen in deze post omdat anderen me adviseren me iets mooiers te nemen... ik vind dit Mooi en kies hier altijd voor en weet wat de opties zijn. Als ik dat andere mooi vond had ik dat wel gekozen
Ik ben mijn gel aan het uit laten groeien! Vanavond een tijdje in de aceton gehangen en lekker bij geveild Misschien morgen nog een neutraal lakje eroverheen!
Ik zou het helemaal eraf vijlen zo zijn je nagels extra breekbaar want de punten zijn zo zwaar tov de rest van de nagels
Dan blijft er helemaal niets over van mijn eigen nagels (helaas...) en dan scheuren ze zeker af... Ze zijn nu gewoon heel kort (net over het randje) en de overgebleven gel is echt nog maar heel dun. Dus ik denk dat ik het er op waag
Kort en donkerpaars. Lijkt zwart de foto, maar het is echt paars. Ik vind lange nagels echt heel mooi, maar als je veel met klei werk en gitaar en viool speelt moet je ze gewoon kort houden, helaas. Anders zou ik ook wel eens acryl willen! Bekijk bijlage 585312