Nog steeds bezig met uit laten groeien! Ik doe ze elke week even met aceton behandelen en daarna met nagelverharder. Gel wordt al aardig dun en de nagels zelf best stevig Voorlopig laat ik nog even geen nieuwe laag er op zetten. Toch even geen tijd/aandacht voor met de nieuwe baby
Hardnekkige gel die er niet af komt door aceton probeer eens een beetje te vijlen.(open maken) aceton op een watje en op de nagel leggen met zilverpapier erover. Dat hoort er na 30 min wel af te vallen hoor. Beb je zeker dat je nagelakremover met aceton hebt
Absoluut met aceton maar het is niet mijn doel om alles er direct af te krijgen hihi, wil de onderliggende nagels de kans geven om rustig uit te groeien...
Ik weet dat het hier voornamelijk over nagellak gaat, maar misschien kan iemand van jullie me over iets anders adviseren: hoe kun je de uiteinden van je nagels wat witter maken, zonder meteen een Franse manicure te doen? Is er een spulletje voor? Want ik vind ze nu een beetje groezelig... en ik ben het beu om ze altijd helemaal te lakken. Bekijk bijlage 590440
Ja, je kunt een nagel whitener kopen, die is doorzichtig paarsachtig van kleur. Dat zorgt ervoor dat het randje van je nagels heel wit lijkt. Werkt perfect. Ik heb hem van een eigen merk, maar douglas heeft hem ook wel, kruidvat heeft hem ook gehad, van het eigen merk, maar weet niet of die nog bestaan. Je nagelbed zelf laat maar zeggen wordt niet paars ofzo, die krijgt gewoon een mooi doorzichtige glans, en het witte randje van je nagels, wordt heel mooi wit.
Ik kon dit keer echt geen kleur kiezen en uiteindelijk is het deze geworden Maar nu wel een beetje spijt van
Je woont zeker niet toevallig in Zoetermeer? Ik vind je nagels heel mooi. Ik wil ze ook laten zetten maar ben wel echt kritisch wat dat betreft. Zelf ook styliste geweest en zette echt heel mooi nagels maar ben er alweer een hele tijd mee gestopt.
Nee helaas, een stuk noordelijker. Ik ben ook heel kritisch, heeft even geduurd voordat ik de ‘goede’ te pakken had.