hallo dames . ik zag dat er een topic over geweest is , maar die is gesloten . dus maak ik even een nieuwe haha hier is de mijne
haha ik wachte ook maar krijg m niet dus ben m zelf gaan halen . tis wel leuk om die miunten te vragen voor je verjaardag die zijn niet zo duur
Ik kende dit helemaal niet, maar heb net even op de website gekeken en wat is het moooooooi! Word er helemaal hebberig van
Ik heb het boekje al mee naar huis genomen en aangewezen welke ik heel mooi vind maar het 'muntje' valt niet misschien toch maar zelf gaan halen dan? Ik wil dezelfde als happymama
haha t muntje valt niet lol hier dus ook niet en heb m nu aan me nek hangen , kijken want vriend lief er van vind als ie thuis komt
ik vind het ook niks... sorry Het zijn net van die dingen die je bij attractieparken in zo'n apparaat gooit... dan heb je de eiffeltoren of een krokodil op je muntje staan... gaatje erin en je hebt ook een ketting Maar goed smaken verschillen, en dat is maar goed ook
Jaa, ik zocht al naar zo'n topic (Het is btw Mi-Moneda ) Hier de mijne, heb ik voor mijn verjaardag gehad, het is rose met zilver.:
niet schrikken.. mijn mi moneda verzameling is IETS uit de hand gelopen en dan heb ik er nog weet niet hoeveel muntjes bij
misschien ook mooi voor de mi moneda liefhebbers: de kettingen en munten van dji dji italia.. zijn er ook in het zilver/goudkleurig/rose goudkleurig. vind zelf de kwaliteit van dji dji wel stukken beter. de mi moneda's verkleuren heeel erg snel
dit is de ketting van dji dji: van mi moneda heb ik nu de nautilus white munt, is mijn favoriete munt tot nu toe
Die van djidji hebben ze bij Miga toch Daantje? Tenminste m'n nicht werkt daar en die heeft dus ook zo'n ketting, ook met die sleutels eraan.. Vind ik zelf heel mooi!