Moet ook zeker kunnen! Mijn vriend vind Roze gewoon niet mooi. Mocht gelukkig wel in onze babykamer. Maar een koze kussentje op de bank ofzo is al een no no.
Ik vind deze van Babymel (Ella) erg mooi en niet direct een luier tas qua uiterlijk. Maar 75 is best duur (de luier tas die we hebben is namelijk op zich nog goed te gebruiken, ik wil gewoon na 3 jaar eens wat anders )
Ik wilde graag een Lief luiertas kopen, maar kreeg al deze luiertas van Pip Studio. Ook erg leuk, maar denk dat hij snel vol zit. Heb nog een tas van Oilily, die ik momenteel als luiertas gebruik.
wij hebben deze: Beaba Verzorgingstas Sydney Grijs / Blauw - verzorging | Babypark ik had een zwarte prenatal tas, maar die was onhandig, kon niet aan de wagen en was niet zo heel groot achteraf gezien... ben tot nu toe erg blij met deze tas. Lekker ruim, genoeg vakjes en ruimte voor spullen van mama. en een matje waar je makkelijk bij kan, zonder dat je moet worstelen om hem weer goed terug in de tas te krijgen.
Ik heb een jaar geleden op babybeurs een tweedehands knalroze oilily luiertas gekocht. Ik was nog niet eens zwanger, haha! Maar de plannen waren er en ik wist dat ik onze huidige luiertas (grijs, kruidvat) zat was. Kan ff geen foto maken. Onze heeft 1 groot vak voorop met daarin het verschoningsmatje ipv 2 vakken, maar de print is hetzelfde.
Manlief wilde er ook mee over straat kunnen en vond deze acceptabel. Mij leek hij erg handig! Ik ben iemand die altijd alles meeneemt, dus ik hoop dat ik met deze luiertas alleen de nodige dingen meeneem en me niet een breuk zeul met onnodige dingen PacaPod Jura- Dove Filmpje: wel ff doorspoelen naar 50sec https://www.youtube.com/watch?v=-fts_ucGpYc
Ik heb deze PacaPod Portland - Chocolate Ik vind hem echt enorm handig, je kan na de tijd ook wisselen van tasjes, of dat ik een tasje eruit haal en los meeneem uit de tas.
Ik zag deze in kruidvat krantje en moest hem hebben! Maar nergens in de buurt meer te krijgen, binnen no-time was die uitverkocht. Gelukkig via een september mama toch eentje weten te scoren! Bekijk bijlage 414265