Show je nieuwe winterjas!

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik moet ook een nieuwe deze winter! Vorig jaar nog in m'n oude positiejas rondgelopen maar dat vind ik nu toch echt niet meer kunnen...

Voor zoonlief 2 weken geleden al eentje gescoord, nu dus op zoek voor mezelf. Maar denk dat ik nog maar even wacht. Het idee van passen alleen al..... pfffff....

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik koop bijna nooit winterjassen. Vind het het allemaal net niet vaak... Bovendien doe ik langer met mijn jassen ( wat daarin dan ook de enige uitzondering in mijn garderobe is :D ).

Ik heb vorig jaar een hele mooie Frans/Parijse A-line wollen jas van Sissy Boy gekocht. Heerlijk warm, staat zowel sjiek als stoer... IK ben er dol op! Hij heeft me flink wat gekost ( ondanks mijn volle stempelkaart ;)), dus die draag ik lekker de komende jaren. Compleet met Alpaca-haar sjaal ook van Sissy Boy. En omdat er een beetje een A-line in zit, zal ik 'm aankomende winter met dikke buik ook wel aardig passen.

IK heb ook een een zwarte winterjas van Esprit. Stoer model, met ceintuur. Beetje zo'n windbreaker.

Dus voorlopig zit ik gebakken :)

3. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het net zomer, gaan er mensen aan de winter denken....
    Nog even geduld ;)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Voor zoonlief heb ik een maand geleden al eentje gekocht. Voor mezelf moet ik op zoek want m'n vorige heb ik 2 zwangerschappen te lang aan gehad en id doorgescheurd (was geen positie...)

Deel Deze Pagina