Ik moet ook een nieuwe deze winter! Vorig jaar nog in m'n oude positiejas rondgelopen maar dat vind ik nu toch echt niet meer kunnen... Voor zoonlief 2 weken geleden al eentje gescoord, nu dus op zoek voor mezelf. Maar denk dat ik nog maar even wacht. Het idee van passen alleen al..... pfffff....
Ik koop bijna nooit winterjassen. Vind het het allemaal net niet vaak... Bovendien doe ik langer met mijn jassen ( wat daarin dan ook de enige uitzondering in mijn garderobe is ). Ik heb vorig jaar een hele mooie Frans/Parijse A-line wollen jas van Sissy Boy gekocht. Heerlijk warm, staat zowel sjiek als stoer... IK ben er dol op! Hij heeft me flink wat gekost ( ondanks mijn volle stempelkaart ), dus die draag ik lekker de komende jaren. Compleet met Alpaca-haar sjaal ook van Sissy Boy. En omdat er een beetje een A-line in zit, zal ik 'm aankomende winter met dikke buik ook wel aardig passen. IK heb ook een een zwarte winterjas van Esprit. Stoer model, met ceintuur. Beetje zo'n windbreaker. Dus voorlopig zit ik gebakken
Voor zoonlief heb ik een maand geleden al eentje gekocht. Voor mezelf moet ik op zoek want m'n vorige heb ik 2 zwangerschappen te lang aan gehad en id doorgescheurd (was geen positie...)