Wat een leuk jurkje Micchan, staat je goed! Hier ook een hoop kleding gekocht, maar geen idee wat waar vandaan komt
Haha nou je ziet er niet uit als een brompot hoor Hier wel een h&m maar geen positiemode afdeling Kan er wel een keer voor naar Enschede dat is een half uurtje drie kwartier rijden .... Diazz ook leuk topje !! Broeken heb ik nog van de vorige drie, tja spijkerbroeken blijft toch een beetje " in" dus die trek ik maar gewoon weer aan maar ik wil nog wel een paar leuke jurkjes en topjes voor de zomer Kan hier mooi inspiratie opdoen
Bedankt dames! Nu het mooie weer nog Je ziet er absoluut niet uit als een brompot Micchan! Vooral niet met dat leuke jurkje
Ja zeker wel, 2 simpele topjes van de h&m! moet wat zomerkleding hebben over 2 weken naar zuid frankrijk! Wil nog een jurkje en een kort broekje, dan kan ik voorlopig wel even vooruit!
Ik heb ook wat zomerjurkjes gekocht vandaag. Deze zitten echt fantastisch om een dikke buik! Wou ook jurkjes die ik na de zwangerschap kan dragen, want zolang hoef ik niet meer
Ik heb wat bij sans-online besteld hebben vaak veel afgeprijsd komt hopelijk maandag binnen dan zal ik het showen.