Die had ik 3 jaar geleden ook gekocht, heb ze nog wel maar door een koffievlek zijn ze nu helemaal lelijk Had ze net en nog geprobeerd ze schoon te maken, maar helaas... Ze lopen echt zooo lekker dus draag ze nog wel onder een lange rok thuis ofzo Heb MK slippers gekocht vorig jaar en dit jaar nog niks, het is toch rot weer...
@Sidmick, balen meid! Het is idd zo'n nep site, je kan het zien aan het slechte Nederlands en de schoenen die voor de helft zijn 'afgeprijsd'. Ik ben er zelf ook ooit een keer ingetrapt toen ik op zoek was naar bepaalde Ugg's. ☹️
Haha ik heb ze ook in het donkerblauw en koraal MamaAnnalies. Ik heb altijd maat 38 en van deze ook, vind ze gewoon normaal vallen.
Zo te lezen heb je het met de creditcard besteld, dan ben je voor al je uitgaves verzekerd toch. Zou eens naar de bank bellen waar je je creditcard van hebt😉
Klopt, ik had gister gelijk gebelt. Ik moet 30 dagen wachten of ik iets geleverd krijg en anders kan ik de procedure starten. Echt zo stom, ben altijd heel oplettend daarmee. En als je die site ziet prik je er inderdaad zo doorheen. Maar ik was zo enthousiast dat iemand ze eindelijk had gevonden. Nou ja, gebeurt is gebeurt