Hoi dames, Drie dagen voor nod heb ik al positief getest en ik vond het geen tuur lijntje. Op nod een redelijke knaller. Bij mijn dochter testte ik nod wit en pas drie dagen later positief. Nu ben ik benieuwd, hoe zag jullie test er uit op nod en voor de meiden die al een stukje verder zijn, klopte je nod datum met de later gestelde termijn? Hierbij mijn testen; op de ene foto van onder naar boven oplopend van 11,12,13 dpo en nod en ook nog even die van nod apart.
Ik dacht dat ik 4 dagen na nod getest had, wat achteraf niet zo bleek te zijn. Ben wat terug gezet en weer wat vooruit gezet. Volgens die berekenig zou 6 juli mijn nod geweest zijn
Ja idd wat wen knallers zeg! En peggen wat grappig dat je nod test dan nog best licht is al zal het bij jou dan misschien een snelle innesteling zijn? Benieuwd of ik morgen op termijn loop bij de eerste echo Monolight heerlijk zo n knaller he !
Ik had exact dezelfde testen als jij! Een na laatste test is van NOD. Ben toen wel 2 dagen vooruit gezet. Gefeliciteerd!!
Ik had op NOD de digitale die zei zwanger 1-2 en ik had een duidelijke KV. Action nagenoeg wit. staan in het volgende bericht