Ja jeetje die action is wel licht zeg!! Vandaag echo gehad en ik lijk nu drie verder te zijn. Maar denk wel dat mijn testen kloppen qua nod maar dat t gewoon een snelle innesteling is geweest . Maar eerst de termijnecho maar even afwachten voor een definitieve datum!
WAt veel mega knallende testen op nod! Die van mij was gister nog lang niet zo! zit vandaag op 14 dpo. Morgen maar weer een testje doen!
Ik heb niks te showen pas 3 dagen na nod testte ik positief (heb een luteale fase van 11 dagen) Dus komt wel overeen met 14 dpo dat ik positief teste. Maar wat een mooie knallers allemaal, gefeliciteerd dames!
Kijk die van mij is veel lichter :S Maar goed het loopt wel op... Bloem die test op 30-08 hoeveel dpo is dat ongeveer? Ik ga ook nog ff doortesten totdat ik zo'n knaller heb! Lijkt wel mooi!
Joanne 92, die is positief hoor! Hier onder mijn test van 12 dpo. Helaas negatief. Nog ff wachten dus...
Idd een verschil! Jouwe komt ook wel, hoeveelste ronde is dit voor jou? Mijn 4de maar ben pas 3 rondes regelmatig. Ik durf daarom nog niet heel enthousiast te zijn.. Voel ook niet heel veel 🙈
Voor mij is het ronde 6. Eigenlijk ronde 3 omdat ik na twee keer ongesteld na mirena eruit niet meer ongi werd. Toen primolut gehad met goede werking want na de primolut menstruatie uit mezelf ongi geworden op 5 dept. 16 sept had ik een positieve ovulatietest. .
Dit word (als alles goed gaat) mijn eerste zwangerschap vandaar alle onzekerheid en vragen. Heb dan ook geen ovutestsn gedaan gewoon flink geklust. Ga over 2 dagen maar weer testen want ik hou het niet van de spanning.
je kunt nu zeker al een cb digitale met weken indicator doen! Action duurt gewoon heel lang voor de een donkere streep geven
Zal ik er straks maar 1 halen dan! Ben zo onzeker dus bang voor een domper moli. Ga straks toch naar de stad dus misschien neem ik er 1 mee, ben vandaag 1 dag overtijd & voel.. Helemaal niks
Joanne92 gefeliciteerd !!! jouw test is positief hoor.....als je nu een cb digitaal met indicator doet zal hij vast 1-2 weken aangeven.
Ik ga maar een clearblue halen! Ben namelijk zo vol ongeloof. Kan ik die ook het beste in de ochtend doen? Hoop op een goede uitslag want dan is het 100% zeker & zit ik niet meer met al die twijfels. (Ben echt een muts met dit soort dingen )
als je even 3 uurtjes niks drinkt, dan zou je urine geconcentreerd genoeg moeten zijn om te kunnen testen. Dus je zou vandaag nog je digitale kunnen doen als je echt niet kunt wachten
Bedankt allemaal dames! Fijn zo een forum! Heb net weer een action test gedaan (niet met ochtendurine) en tot m'n verbazing weer een streepje. Nog niet veel donkerder dan gister maar dit geeft hoop Bekijk bijlage 420174 Toch maar n cb gaan halen?
Nogmaals gefeliciteerd......altijd fijn om nog eens een bevestiging te hebben van nog een test op een ander tijdstip ....Hij is echt positief. Je digitale met indicatie zal ook zeker 1-2 weken aangeven