View attachment 420176 Ja kan stiekem al een beetje blij zijn maar ben ook zenuwachtig voor wat er gaat komen Heb ze net naast elkaar gelegd en heb nu een hele duidelijke foto ik kan er niet meer omheen. Straks een cb halen en dan maar bellen
De onderste is wat gelig ( door te veel aan urine ) maar zeker positief ( je hebt niet met eerste urine getest zeg je. Dus ben benieuwd naar je digitale
De onderste is van gister, de bovenstw van daarnet. Die is dnek ik al helemaal ingedroogd. De bovenste idd niet met ochtendurine, is het raar dat ik hyper ben dames?
dan loopt je test mooi op....dan kun je die digitale er wel tegenaan gooien hoor die gaat zeker positief aangeven
Helemaal niet want ... ik word zelfs hyper als ik zo'n mooie test van iemand anders zie!!! Heel veel succes met de digitale test!
Dankjewel, doe 'm morgenochtend maar heb thuis en hier al veel bevestigingen gehad. Het is nogsteeda ongelofelijk
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Dit zijn de mijne. Ondertussen al 25weken
hier mijn rijtje testen van 23 september tot nu , nu stop ik er ook mee het zal wel goed zijn zo . veel donkerder zal ie toch niet meer worden denk ik . onderste is trouwens nog niet helemaal opgedroogd dus zal nog iets donkerder worden normaal gezien View attachment 420353
Ik duim voor je! Ik mag 22 oktober. Bij 7 weken en 1 dag. Wil niet eerder want wil echt zeker zijn van een kloppend hartje als het goed zit.
Nog een klein vraagje mijn Cb test gaf 1-2 weken aan maar de verloskundige heeft een berekening van 4 weken & 2 dagen. Wat klopy er nou van? Heb 20 okt een eerste afspraak
@Joanne92 CB test geeft aan vanaf je nod. Verloskundige gaat uit vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.