Ik heb hier heel veel flessen liggen van verschillende winkels alleen van veel geen idee meer van welke winkel Is er ook een winkel waar je alle flessen kan inleveren Ik woon in rotterdam trouwens
Jep! Hier bij de Jumbo en c1000 kan ik alles inleveren.. Gewoon een beetje opzoek naar een grotere supermarkt, die neemt alles in.
Ik heb net ah gebeld en idd het klopt als de flessen een beetje lijken op ah huismerk kan je ze allemaal gewoon daar inleveren eindelijk die flessen weg
Heb nooit geweten dat het ergens niet kon, alle flessen (van verschillende huismerken supermarkten) inleveren in één supermarkt. Doe het altijd, (bij verschillende supermarkten) lukt ook altijd. Nooit bij stilgestaan.
Nooit geweten dat het wel kon Heb al eeuwen flessen liggen die niet bij de AH vandaan komen en ik kom eigenlijk alleen daar nog. Volgende keer maar meenemen om daar in te leveren dus
Wie doen nooit anders, we leveren gewoon altijd alles wat we hebben liggen in bij de winkel waar we op dat moment heen gaan.
Is dat dan ook zo met kratten bier? Manlief heeft bier bij de Jumbo gehaald en ik kom daar nooit (caissières zijn zo onvriendelijk naar niet vaste klanten). Inmiddels heb ik dus 3 kratten van de Jumbo in de kelder staan en weiger daar heen te gaan!