We hebben een oude speeltafel voor de kids. Hij ziet er niet meer uit dus wil m gaan opknappen. Heb net witte verf gehaald en ga straks schuren en verven. Ik had als idee om krijtbord verf op het blad aan te brengen. Maar had t idee dat dat niet lekker speelt met blokjes en papiertjes(tekenen). Dus wil wat anders doen. Maar ehh wat? Dacht aan een leuke sticker, maar blijft dat zitten met dat gespeel? Of wat leuks erop verven maar geen idee wat. En ben ook geen Van Gogh persoontje dusssss Wie kan mij wat leuke(simpele) ideeën geven?
Tafelblad "behangen" met stripverhalen (donald duck, Penny oid) en dan vernissen met traplak. Superstevig.
Mijn man heeft vandaag een Lego-tafel gemaakt, met twee afwasteiltjes er in voor de Lego en we gaan er nog groene bouwplaten op lijmen. misschien een idee?
O super, 2 gaten erin maken en dan bakken erin. Waarom bedenk ik dat niet zelf geniaal! In de zomer leuke water tafel en op sombere dagen binnen voor de lego enzo. Super idee. Ik ben eruit wat ik ermee ga doen