speeltafel pimpen - ideeën?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 25 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    We hebben een oude speeltafel voor de kids. Hij ziet er niet meer uit dus wil m gaan opknappen.

Heb net witte verf gehaald en ga straks schuren en verven. Ik had als idee om krijtbord verf op het blad aan te brengen. Maar had t idee dat dat niet lekker speelt met blokjes en papiertjes(tekenen). Dus wil wat anders doen. Maar ehh wat? :p

Dacht aan een leuke sticker, maar blijft dat zitten met dat gespeel? Of wat leuks erop verven maar geen idee wat. En ben ook geen Van Gogh persoontje :p dusssss

Wie kan mij wat leuke(simpele) ideeën geven?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Tafelblad "behangen" met stripverhalen (donald duck, Penny oid) en dan vernissen met traplak. Superstevig.

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik heb hier een tafeltje wit geschilderd en beplakt met meubelfolie. Succes! Leuk klusje.

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mijn man heeft vandaag een Lego-tafel gemaakt, met twee afwasteiltjes er in voor de Lego en we gaan er nog groene bouwplaten op lijmen. misschien een idee?:)

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    O super, 2 gaten erin maken en dan bakken erin. Waarom bedenk ik dat niet zelf :p geniaal!

In de zomer leuke water tafel en op sombere dagen binnen voor de lego enzo. Super idee. Ik ben eruit wat ik ermee ga doen :D

Deel Deze Pagina