Ha dames, ik heb even een vraagje. Ik zou graag van die cupecakejes willen bakken, nog nooit gedaan, maar kan je daar nou ook gewoon cakemix voor gebruiken (voor een normale cake dus). Zo ja, hoe lang en hoe warm moet de oven dan staan? Bedankt alvast!!
als ik cupcakes/muffins bak, gebruik ik meestal inderdaad gewone cakemix die ik dan in die muffinvormpjes doe, de baktijd doe ik altijd op gevoel.... gewoon blijven controleren en kijken todat ze er mooi goudbruin uit zien, en met een sateprikker in het midden prikken, als er dan nog iets van beslag aan blijft plakken moeten ze nog wat langer! p.s., wat hageslag door de cakemix is ook erg lekker
Ik gebruik ook vaak gewone cakemix. Ik geloof dat het 12-15 minuten is. Maar even prikken is handig voor de zekerheid..
Ikbak ze met gewone cakemix, in bakjes van dr oetker. Ze gaan ongeveer 15-20 min op 180 gr ( hetelucht)
MMMM... nou gelukt hoor! Ik heb er zelf alvast maar eentje geprobeerd (kan ze natuurlijk niet weggeven zonder even getest te hebben) smaakte goed! Ga ik dus wel vaker doen, en ik had van die gekleurde cupjes gebruikt van dr Oetker ziet er leuk uit Helemaal blij dus. Nogmaals bedankt he!