Bekijk bijlage 589651 Ik hou ook niet van m’n hele oren vol. In elk oor één gaatje en er zit een oorbel in van Tiffany&Co.
Ik draag nooit oorbellen. Volgens mij zijn mijn gaatjes ook dicht gegroeid. Vind het wel mooi bij sommige trouwens!
Ik heb in beide oren 3 gaatjes onderin en 1 helix. In mijn linkeroor zit er nog een extra, geen idee hoe dat heet. Heb het zelfs 17 jaar geleden nog laten schieten bij een juwelier, dat is nu echt uit den boze. Ik draag lang niet altijd alle oorbellen. Vind het niet altijd meer mooi om ze ‘vol’ te hangen. Heel soms heb ik in beide oren kleine zilveren knopjes, allemaal dezelfde grootte. Vandaag heb ik dit. Morgen wellicht een knopje in mijn helix erbij. Bekijk bijlage 589664
Ik heb beneden in mn oren twee gaatjes. En in mn rechter oor had ik er 1 halverwege en bovenin. Maar bij mij ontsteekt dat dus altijd. Dus de piercings en de laatste gaatjes gebruik ik niet meer. Alleen het onderste gaatje soms. Maar dat begint ook gelijk te prutten na een avond dragen. Ik maak alles schoon voor ik ze ga gebruiken en mn oren ook. Maar t werkt niet. Ik vind t wel altijs nog heel mooi!
Herkenbaar. Tot ik dus chirurgisch staal ging dragen en nu in mijn oorgaatjes beneden een jaar lang piercing barbells heb gehad. Onze dochter had ook non stop ontstoken oorlelletjes, piercing staafjes erin (met een mooi glim steentje erop) en nooit meer last van gehad. Gek, maar werkt wel!
Chirurgisch staal heb ik wel geprobeerd. Maar dat andere niet nee.. Dus zo'n kort staafje van de piercingsshop? Met een platte achterkant is dat? En kun je dan nog wel een avondje weg wisselen met "mooie" oorbellen? Ik heb alleen zilveren oorbellen, niet van die goedkope zooi dus dat is t m ook niet. Dankje voor de tip! Super!
Je kunt gewoon losse balletjes kopen en die erop draaien. Heb je in heel veel sieraden winkeltjes en anders kun je ze ook online bestellen. Ik bestel ze altijd bij: https://www.piercingsworks.com/nl/ Is van een piercingwinkel in Amsterdam
Zoek ik dan naar een labret staafje? Of zo'n stokje met aan beide kanten een balletje die je ook in je tong doet? Ik had toen ik een navel en tong piercing had ook veel losse balletjes. En reserve stokjes. Maar echt geen idee wat er in mn oor moet
Dit heb ik ook.. vreselijk irritant. Het irriteert als de pest zodra ik oorbellen in doe. Best jammer want draag graag oorbellen
Mijn piercing is met een platte achterkant (labret idd). Dat is denk ik voor een gewone oorbel ook het fijnst. Dan kun je hem gewoon ‘s nachts in houden en heb je er ook geen last van als je op je zij slaapt.
@Bubblez ik heb bewust balletjes aan beide kanten. Ook bij dochter. Die zijn kleiner en daardoor ontstaken ze bij haar niet. Op de voorzijde kun je er alsnog leuke dingen opdraaien. Ik heb barbells van 1.2 mm diameter en 6mm lengte. Je kunt deze los kopen, balletjes zitten er vaak al bij. Zoals je op mijn foto iets hierboven kunt zien draag ik nu weer reguliere oorbellen. Maar, wel pas na een flinke tijd rust met de piercings nu. Inmiddels dragen mijn dochter en ik beiden barbells van Ali expres, en ook die gaan prima! Zij heeft degene in die ik in mijn tweede gaatje heb zitten. Goudkleurig, mooi steentje erop. Maar je het ze in alle vormpjes etc. Het hoeft niet saai te zijn! Ik heb er verder niks op gedaan van sterilon oid. Puur na het wassen van mijn haar of douchen ze droog gemaakt met een wc papiertje. Heb denk ik een weekje even last gehad, omdat deze staafjes iets breder zijn dan normale oorbellen. Wel evendik als van die zweer knopjes. Maargoed, daarna was dat over!
Ik draag alleen maar parels. Vindt dat het mooiste bij mij passen. Sommige hebben hier mooie oorbellen!
Mooi! Ik heb links 7 en rechts 5 gaatjes (resultaat van een vriendengroepje die op festivals rondjes oorbellen weggaf - na het consumeren van ettelijke meters bier uiteraard). Heb er jarenlang allerlei ijzerwerk in gehad, tot ik me op een gegeven moment realiseerde dat het me gewoon niet meer stond, en had toen ook representatieve functies waarbij dat niet was toegestaan. Tegenwoordig draag ik, op een horloge na, helemaal nul komma nul aan sieraden.