Nu kan ik als TS niet achterblijven Ik wissel mn eerste gaatje wel bijna dagelijks! Tweede en derde laat ik langer zitten en de helix ook. Derde gaatje is een steentje. Maar ik ben dus op zoek naar inspiratie haha! Wil misschien ook wel een leuk fijn ringetje voor in mijn helix maar hij moet nog een tijdje genezen, hij is in juni gezet.
Dit vind ik ook heel mooi!! Ik zag ergens dat in amerika ofzo iemand zit die dan met jou naar je oor kijkt en dan helemaal bepaald wat het beste past bij jouw oor en bij jou. En vervolgens je oor pimpt met die piercings. Zo tof!
Maria Tash is er ook erg goed in, is een piercing merk maar zij geven inderdaad ook advies. Haar sieraden zijn al wel in NL verkrijgbaar maar helaas nog geen shop. Ik ga over 2 weken voor mijn rook naar Joan (MissScarrific op IG) bij Classic Glamour. Zij hebben ook heel veel fijne sieraden voor piercings, en geven ook advies.
Links Bekijk bijlage 589720 Rechts Bekijk bijlage 589721 En onderin in beide oren nog twee gaatjes. In de tweede zit echt nooit wat en in de eerste meestal ook iets kleins, een zilver knopje of pareltjes oid, of ook niks.
Ik ga in Rotterdam, das dichterbij voor mij maar hele fijne vrouw, erg kundig en ook gewoon eerlijk. Hou ik van haha.
Drie gaatjes in elk oor. Helaas kan ik alleen maar goud in de oren verdragen en kan ik niet zo heel vaak wisselen. Eigenlijk wil ik weer wat nieuws, maar vergeet ook gewoon nieuwe uit te gaan zoeken.
Thanks! Ben er zelf ook erg blij mee. Het zijn officieel allemaal neuspiercings wat ik erin heb zitten. Zodra het mocht de echte piercings eruit gehaald omdat ik de gaatjes graag zo klein mogelijk wilde houden. Dat is gelukkig gelukt haha. Krijg er nu geen echt piercing staafje meer doorheen.
De knopjes blijven meestal gewoon zitten, en de andere oorbellen wisselen dagelijks.. Bekijk bijlage 590168
Leuk, al die inspiratie!! Vanmiddag bij de Hema geweest, daar hebben ze nu dus veel minimalistische oorbellen! Helaas veel goud ook, ik draag zilver. Niet ‘echt’ zilver helaas, maar voor even kan dit wel! In mijn helix zit sowieso wel altijd ‘echt’.
Gisteren een dubbele helix laten zetten! Toch maar niet de forward... op deze foto heb ik mijn eerste gaatje leeg, ik had grote ringen in maar die zaten met piercen in de weg