Leuk topic. Voor mezelf heb ik ook nog niets dus lees graag ff mee. Voor dochter onderstaande met haar zilveren laarsjes
Ik heb nog geen idee. Ik vind het altijd een beetje zonde om iets nieuws speciaal voor de kerst te kopen, dus meestal draag ik gewoon iets wat ik al heb. Wij gaan alleen naar familie, dus ik hoef niet naar een restaurant ofzo. Wel leuk om al die mooie kerstige outfits te bekijken, dus blijf maar komen . Voor de kinderen vind ik zo'n lekkere foute kersttrui ofzo trouwens wel heel erg leuk, dus ik denk dat ik voor hun daarvoor ga .
KANT ZWANGERSCHAPSJURK - Mama.licious Ik denk dat ik deze ga bestellen, in het blauw.. Vind m echt superleuk
Bekijk bijlage 431540 Hebben een diner van mijn werk waarbij ik deze aandoe. Nog van een bruiloft eerder dit jaar. Verder zal het niet al te chique zijn. Zwart jurkje met jasje erop oid. moet ik nog uitzoeken.
Bekijk bijlage 431541 Voor mijn oudste (hema). Is een shirt eronder met een ster van pailletjes en ern donkerblauwe legging. Heb voor haar ook deze: Jurk Lila zwart | - Jilly - Jurken - Meisjes - Kinderen - Shoeby
Tuniek blauw - Miss Etam Met een tregging met ook neppe leer stukken. Afmaken met aan paar leuke sieraden en mooie hakken.
Ik heb nog niks, ik ben op zoek naar een wat stoere maar toch feestelijke outfit.. Tot nu toe nog niet geslaagd! Mij hoef je niet op pumps te zetten, geen gezicht!
En dit heb ik voor 2e kerstdag en/of o&n. Mooie strakke legging met pailletten ( jaja, ik hou van glitters ), met pumps, een wit bloesje en een zwart leren jasje.
Even die andere fotos verwijderen . Elke keer doe ik het fout Ik heb laaste tijd veel kleding gekocht.ik ga niet super bijzonder vieren 1ste. Eerste kerstdag 2de. Tweede kerstdag 3. Nieuwjaar
Ik had voor mijn dochtertje twee setjes gekocht die ze dan hopelijk past. Die kunnen er later ook nog gewoon mee door Baby Tawny Top and Owl Skirt | Pink | Monsoon met een petrol kleur legging er onder Tweede setje Baby Foxtrot Short | Navy | Monsoon met paarse maillot en deze trui Baby Olivia Owl Sweat Top | Ivory | Monsoon Voor mijzelf weet ik het nog niet.. Val nu nog giga af, dus dat wordt een lastminute shop--rondje. Waarschijnlijk iets comfortabels omdat ik zelf de grootste deel op beide dagen in de keuken sta.