Ik kan me er iets bij voorstellen Die van mij stond nog best leuk hoor op een strak zwart rokje met pumps . Er zijn vorig jaar met kerst in ieder geval veel mensen eventjes blij geworden toen ze ons voorbij zagen komen. Het werkt idd op de lachspieren.
Ze zijn ook geweldig (lelijk) maar het is inderdaad lief van haar. Ik denk dat ik die van mij lekker op marktplaats zet. Ik zoek bij mijn moeder wel weer een nieuwe uit, die verkoopt ze ook. Ik blijf toch een vrouw he, je wil niet 2 x dezelfde kerstoutfit aan Had vorige week al gezien dat ze iets had met heel veel roze en kerstengeltje. Nou dan offer ik me wel op Mijn moeder geniet er gewoon van als wij allemaal in zo'n trui lopen. Nu ik er over nadenk.. zijzelf en mijn vader dragen nooit zo'n trui.. Die liggen zich lang na de kerstdagen natuurlijk nog steeds te bescheuren dat wij ze "echt" aan gedaan hebben..
siriel!!! Geniaal!!! Echt ik moet ook zoiets vinden en zo aankomen met kerst bij mijn (schoon)familie dat lijkt me geweldig! Had mijn man al voorgesteld om een kerstmannen en vrouw outfit aan te doen, maar dat vond hij te ver gaan Ik ga echt op zoek naar zo een trui.. en zo jammer dat ik niet kan breien.. lijkt me heerlijk om zulke geweldige (lelijke) dingen te maken en die kado te doen en nog geweldiger als mensen het dan aan doen hahaha wat erg ben ik.
Als je man dat al te ver vond gaan, zou hij dan wel zo'n trui aandoen Wel leuk ja, helemaal niets vertellen tegen iemand, en dan heel serieus binnenkomen.. haha Ik zat mijn dochter al te jennen, goh als jij moet werken net voor de kerst, dan komen wij nog wel even de laatste kerstboodschappen bij je doen, in onze truien Haha. Zou ze echt verschrikkelijk vinden:x haha pubers!! Ze krijgt er 5 december ook 1 van oma, ik ga haar gezicht meteen op de foto zetten..haha.
Ik denk dat hij een trui te warm vind maar als ik graag zou willen..zou hij hem wel aan doen.. een kerstmanpak trouwens ook wel haha. haha ik zie het gezicht van je dochter al helemaal voor me bij het uitpakken van zo een kado (en dan stel ik mezelf even voor als puber ) ben benieuwd of ze hem ook aan trekt met kerst !
Die truien!! 😂Hahaha geweldig! En super dat jullie ze ook echt aantrekken.. Een leuke gezinsfoto voor de kerstkaart van volgend jaar.. 😁
Wij hebben matching kersttruien voor 1e en 2e kerstdag ( van de primark) Oud en nieuw vier in ik mijn pyama
Haha ik vind die trouwen nog best leuk voor kleine kindjes, lekker vrolijk. Maar die zijn voor jullie zelf begrijp ik? Hilarisch