Bedoel je die prachtige truien van mij.. Dan heb je het goed begrepen ja, we dragen ze ook zelf.. Op die van mijn zoontje zitten heel veel belletjes, vorig jaar was hij alleen maar aan het dansen, fantastisch vond hij het
Het lijkt mij eigenlijk wel hilarisch om in zo een trui bij het kerstdiner aan te komen en dochter dan natuurlijk in een matching trui 😉. Ik ga eens online zoeken. Maar vind deze serieus hilarisch, vrolijk en zo fout dat ze leuk zijn .
hahah zal mijn lounge pak worden of een ziekenhuis schort moet bevallen rond de kerst dagen denk niet dat ik mij nog in een mooi jurkje kan perse tegen die tijd hahahah
Ik hetzelfde ben 1e kerstdag uitgerekend Koop niets dit jaar aangezien ik echt geen idee heb waar ik zal zijn!
Bij Primark kan je van die foute kersttruien kopen. Zelf met lampjes erin... Ze hebben ook geweldige huispakken.onesie. Voor ml een supermanhuispak Voor mezelf een berenhuispak. De kids in gala kleding..haha
Ik zie serieuze handel voor je moeder Siriel...kan ze geen webshop beginnen?! Ik koop gelijk truien voor het hele gezin en we schuiven zo aan bij het Kerst buffet. Je bent een trendsetter of niet, toch?!
Die truien zijn serieus knap gemaakt maar écht, de toon hoe je erover schrijft. Kom niet meer bij hier.
Iemand een idee wat ik bij dit jurkje zou kunnen dragen zonder dat het te donker wordt voor de feestdagen?
Dat is ze al begonnen ze heeft de smaak te pakken, ze vraagt er 35 euro voor (volwassenen) . Misschien "duur" voor alleen de kerstdagen. Maar er zit aan uren zoveel werk ik, alles is handwerk. Als ze de uren gaat rekenen dan zijn ze helemaal niet te betalen. Maar het scheelt, je bent ze zelf zo weer kwijt op marktplaats volgend jaar
Nee dat niet, volgens mij heeft ze er wat op de welbekende verkoop site staan. En ze maakt ook veel kostuums voor de carnavalsvereniging waar ze bij zit. Dus het gaat meer van mond tot mond, en zo krijgt ze daar ook veel vraag naar de truien.
Ik zou denk ik voor een zwarte maar wel doorschijnende, glans panty gaan. En dan een leuk bolero vestje in een tint die bij je past. Fuchsia roze met zelfde kleur pump/ of laarsjes. Of rood, net welke kleur je goed staat.
Ja ik zou ook voor zwarte panty gaan. Beetje doorschijnend. Zwarte pumps. Evt Nog iets blingblings om je nek. Ik vind zwart met de kerstdagen niet erg eigenlijk. Nog een gekleurde tas erbij Evt?