Dit word m voor mij dit jaar. Zwarte laarzen eronder, met een zwarte panty.. (of het wordt een huispak met voedings-bh ) Prenatal - positiemode - Zwangerschapsjurken en rokken. PRENATAL.NL - Prenatal - Prenatal positie jurk
Panty en pumps heb ik. Dacht misschien nog een zwart basic shirtje voor eronder. Heb het snel koud altijd😉. Wil nog wel leuke sieraden halen in kleur. Moet even kijken wat.
Die kersttrui die wil ik! Dit jurkje een tijd terug gekocht voor een verjaardag en nu wil ik hem aan met Kerstmis. Met een dunne panty en zwarte laarsjes eronder.
Wauw!! Heel gaaf jurkje. Ik heb gelijk ff op de site zitten rondneuzen, wat een mooie jurkjes zeg! En leuke site ook. Eens wat anders dan Wehkamp...
Ik vind dat ook zo'n leuk jurkje!! Maar met mijn 1.74 m en 84 kg, veel te dik voor zo'n jurkje.. 😞 Zou graag ook een leuk jurkje dragen waarin mijn buik en billen niet zo opvallen en waarin ik geen tientonner lijk.. Dus als iemand het ultieme jurkje weet, kom maar op!
Ik heb hem in het blauw, zag hem en was verkocht Niet zozeer voor kerst maar heb de 19e een feestje. Kanten bolero erover omdat het anders wel een beetje frisjes is vrees is. Deze heb ik ook nog (onder andere ) Hell Bunny Black Dahlia 50s Floral Swing Dress : Hell Bunny Jurken - Retro en Vintage kleding online | Looks Like Vintage Wie weet wordt dat hem 2e kerstdag ofzo (oud en nieuw wordt op de bank, nieuwjaarsdag om 7.00 uur werken brrrr) vind het wel erg fijn dat ze de meeste van dit soort jurkjes zowel op een normaal model als op een plussize model showen. Zo weet je ook of het een beetje staat als je geen maat 36 hebt
@Siriel, hahah geweldig die kersttruien. Maar je moeder is wel erg hip en met de mode mee want foute kerstruien zijn (en waren vorige jaar) het helemaal!! Wat komen er prachtige jurken voorbij dames. Ik zie veel chique, sexy, kort en/of blote armen. Brrrr! Hebben jullie het niet koud? Voor de dames die heel chique gekleed gaan, is dat dan voor een speciaal feest? Hier vieren we kerst alleen met familie en schoonfamilie. Beide families zijn niet van de chique kleding. Uiteraard wel wat netter en meer opgedirkt dan normaal maar als ik iets met pailletten of glitters of een feestelijke jurk zou aantrekken dan zou ik echt buiten de boot vallen. (wat ik dus echt jammer vind want ik hou er wel van!)
Dat laatste geeft toch niet? Hier ook geen familie die chique kleding draagt, maar als ik mij lekker wil opdoffen doe ik dat gewoon hoor.
Oh mijn familie doet ook niet aan opdoffen ( mijn moeder wel een beetje ) maar mijn vader, broertje en man trekken gewoon een spijkerbroek aan. Ik doe het vooral voor mezelf, omdat ik het erg leuk vind! En koud? Na genoeg alcohol word ik vanzelf warm haha.
Ik vind het een mooi jurkje, staat je goed. Alleen ik zou een andere kleur aantrekken want het maakt je zo op de foto heel erg wit.