Bekijk bijlage 762407 Bekijk bijlage 762408 Ik weet nog niet welke ik aantrek maar 1 van deze twee. Daaronder doe ik gouden sandaaltjes met een hakje.
Hij staat ook leuk moet ik eerlijk zeggen hij valt wel op maar door de kleur niet TE Anders had ik hem niet aangedaan hoor haha hou er echt niet van om in het middelpunt te staan
Ik heb deze al in de kast hangen maar nog niet eerder aan gehad: Deze heb ik ook maar wordt Oud&Nieuw denk ik:
Ik koop ook niets nieuws. Deze jurk van King Louie trek ik aan. Ik heb hem nog maar 1x eerder aangehad dus voelt nog wel als nieuw...
Een jumpsuit donkerblauw. Gekocht in de zomer bij de c&a. Zit heerlijk en staat leuk en dat zeg ik niet snel. Wel met hak anders moet ik hem eerst inkorten. Al draag ik eerst die ochtend wat anders. Ik ga naar mijn vrijwilligerswerk voor het kerstontbijt en dat doe ik niet op hakken Een glitter jurkje met 3/4 mouw zwart. Met laarsjes. Het is daar heel warm
Man moet werken dus ben alleen thuis. Waarschijnlijk zie ik er dus hetzelfde uit als onderstaande Maandag bij mijn ouders met broer en aanhang, dan zal ik iets meer moeite doen maar trek wel gewoon iets uit de kast wat ik al heb.
1e kerstdag fluwelen jogger en Kersttrui, dan kijken we kerstfilms met het gezin.. 2e kerstdag gourmetten, dus ook niks nieuws Denk een zwarte palazzo met een zwarte satijnen blouse en wat extra glans in mijn make up
Wat een mooie jurkjes zie ik voorbij komen. Veel lijken me wel echt aan de frisse kant. Doen jullie daar dan nog een vestje oid overheen? En sinds ik in dit topic kijk krijg ik de hele tijd leuke jurkjes reclame Dus nu zit ik steeds met deze voor mijn neus. Vind 'm geweldig leuk. https://www.lovepeacejoy.nl/products/seasalt-cornwall-jurk-veronica-shakers-floral-maritime?variant=46583870652747¤cy=EUR&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google%2Bshopping&gclid=EAIaIQobChMImM_rjqOmgwMVj0mkBB0UHwYnEAEYASACEgKM4PD_BwE
Ik heb geen flauw idee nog. Ik heb keuze uit genoeg, maar nergens word ik echt blij van. Ik denk dat ik dit jaar gewoon niet zo chique wil. En niets strak om m’n lijf denk ik. Ik zit ook met kleine kinderen, dan voelt een rok, panty of strak truitje vooral gewoon vervelend. Staat wel leuk op foto’s … mja he .. Ik denk dat het gewoon een pantalon met een blousje wordt