Dit zijn de annette sandalen. http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/schoenen/damesschoenen/sandalen-slippers/sandaal-lady-annet-01.html Ik zie dat ze inmiddels alleen nog online te verkrijgen zijn. De maten vallen precies goed. Ik heb normaal 41,5/42 en ik heb nu 42 genomen. Zitten perfect.
Ik volg dit topic al de hele tijd, superleuk! Dus ik draag mijn steentje ook bij. Rok en shirt van de Hema met ipanema slippers.
Jullie hebben me helemaal op ideeen gebracht en ik wil weleens af van mn normale spijkerbroek en shirt! Dus een hoop leuke jurkjes besteld van oa het merk Cassis. Waaronder deze. Dus hopelijk binnenkort meer foto's van mij
Super mooi rokje!! Ik zag dat Nikkie hem combineerde met de Jolie top ( zwarte rokje en zwart groene top ) vond ik zo gaaf! Nu zie ik dit setje van jou en ga toch serieus overwegen of ik det setje niet ergens ga scoren.
Ik heb deze op het oog Maar ik twijfel of het misschien een beetje too much is voor een tbm. Ik heb eigenlijk nooit echt gelegenheden waar ik mij netjes behoor te kleden. Ze zullen met die jurk wel raar opkijken bij de psz. Dus ik twijfel nog even verder Verkeerde modetopic, maar ik krijg de afbeelding niet meer weg