Bekijk bijlage 574939 Lekker makkelijk vandaag: Zwart witte broek van h&m Zwart v hals t shirtje van primark Schoenen van Bristol
Top ergens uit Italië, broek: zwarte skinny high waist H&M, schoenen: Puma’s zwart (vanmorgen had ik er zwarte pumps onder, maar mijn grote teen buigt niet meer zo fijn mee, dus die trek ik altijd maar kort aan...) horloge: esprit Bekijk bijlage 574976
Ik normaal ook tot ik dit seizoen er amper nog omheen kon... en mijn man nu regelmatig zingt "weet je wat ik graag zou willen zijn, een bloemetjesgordijn".
het is gewoon een simpel recht toe recht aan zwart tshirt jurkje, die kan je bij wijze van spreke op elke hoek van de straat kopen.
ik kon niet slapen dus ben het hele topic gaan bekijken (soort van outfits tellen ipv schaapjes tellen ) Wat mij regelmatig op fotos is opgevallen is gekreukelde kleding en behoorlijke troep op de achtergrond van fotos (zoals onopgemaakte rommelige bedden, troep en kleding op de grond enz). Wat ik mij afvraag over de kreukels en de troep, voor degenen die dat zo op de foto zetten, valt dat je zelf niet op of boeit dat je gewoon helemaal niet? En over de kreukels, ga je daarmee ook gewoon de straat op? Hoop dat ik het niet onvriendelijk verwoord heb want dat was niet mijn bedoeling. Ik ben gewoon echt heel nieuwsgierig. Hier gaat alle kleding gestreken de kast in dus het idee vandaag hoef ik niet te strijken want blijf binnen gaat hier nooit op.
Hahaha @nan1984 ik moet hartelijk lachen om je post . Om vanuit mijzelf antwoord te geven. Ik zie het wel degelijk getuige mijn laatste post in dit topic . Ik haaaaat strijken dus probeer zo veel mogelijk kleding te hebben die niet kreukt hehe. Het shirt van de vorige post kwam overigens ongekreukt uit de kast maar kreukt heel snel. Met een baby’tje dat je steeds oppakt en vast houd zit het dus snel weer in de kreuk. Op een thuisdag vind ik dat niet erg. Als ik weg zou gaan zou ik mn best doen om het niet te kreuken. Rommel op foto’s vind ik ook altijd vreemd. Dat het er is ala maar zet het niet op de foto . Ik ben geen echte poetser (vloeken in de kerk hier op ZP!), dus niet alles is altijd spik en span, maar mijn huis is wel vrijwel altijd opgeruimd want ik houd niet van rondslingerende zooi.
Ja, het gaat om het tweede deel van de zin: die mij zo mooi staat. Genoeg van die jurkjes gevonden, maar ze staan niet zo.
Ik ga nooit met kleding de deur uit waar kreukels in zitten Ik doe het vaak niet gelijk na het drogen maar doe het even ochtends met aantrekken
oh haha op die fiets... snapte al niet dat je zo een jurkje zelf niet tegen kwam Maar waarom vind je dat niet leuk bij jezelf? Zolang je niet echt een buik hebt waarbij de stof strak komt te staan of je echt mager bent kan iedereen dat toch wel hebben?
Zoek het er niet echt op uit, maar de stoffen zijn vaak wel kreukvrij. Ik heb geen droger en door alles strak op de lijn te hangen helpt ook. Vreder heb ik niet echt het idee dat ik tijd over heb
Wat gezelligs aangezien onze jongste jarig is vandaag! Hopelijk zien we nog wat zon! Mbt de rommel op fotos, ik heb een hekel aan rommel dus altijd redelijk opgeruimd hier. Voor de foto ga ik ergens anders staan of snijd ik het vd foto af Strijken is nog altijd geen hobby, maar met een man die dagelijks in pak moet, moet ik het wel bijhouden. 1x per 2 weken wel 1-1.5u bezig dus
Ik strijk vrij weinig. Zodra ik met mijn kleding op mijn bed ga liggen zitten de kreukels erin en aangezien ik dat de hele dag door doe ipv een bank of stoel. Tja.. om de dag door te kunnen komen moet ik wel liggen dus of kreukels of de hele dag in pyjama en nergens heen.. keuze is niet zo moeilijk. Hang ook het meeste nog wat natter en strak op en zodra het kan buiten op de droogmolen. Een overhemd ofzo doe ik dus alleen aan als we uit eten gaan ofzo.. Zomer rokjes wil ik ook nog wel eens strijken en daN probeer ik dan dus voorzichtig mee te gaan liggen .
van harte gefeliciteerd!!! Ik was ook altijd wekelijks 1,5 uur aan het strijken. Nu strijk ik elke dag. Hoogstens een kwartiertje bezig elke dag en sinds ik het zo doe ik het niet meer voor me uitschuiven tot ik wel moet strijken omdat we niets om aan te trekken hebben