Show je outfit

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 31 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik ga nooit met kreukels de deur uit, alles wat gestreken moet zijn is gestreken. Heb een gruwelijke hekel aan kreukels.

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Bekijk bijlage 575132
    Vanmiddag een jurkje denk ik, want t wordt lekker weer!

@Chocoholic gefeliciteerd! Leuk jurkje, waar is die van?

Wat betreft troep. Ik heb er een hekel aan. Normaal ben ik super opgeruimd en georganiseerd. Nu zitten we tijdelijk in een klein appartementje met teveel mensen en mis ik al m’n opbergruimte en sowieso gewoon ruimte en is het dus een troep. Word er echt chagrijnig van.

Kreukels heb ik wel regelmatig. Ik strijk alles, maar ben ook de hele dag druk met kinderen en dan is het gewoon een verloren zaak.

sweetL, Tranquila, Zara75 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

wat ben je al netjes en beeldig op de vroege morgen! Hier nog in fout huispak met haren alle kenten op :oops::p

Tranquila, Ysabella en Tuttebella vinden dit leuk.
  4. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Mijn vriendinnetje komt overvliegen vandaag, dus ga haar zo oppikken van t vliegveld :D

Enne, deel je die outfit wel even?:roflmao:

5. Lilium

Lilium Niet meer actief

Bij mij is het vaak wel een troep, kan ik eerlijk zeggen.
    In tegenstelling tot op mijn werk, ben ik thuis een enorme sloddervos. Met een mini sloddervos erbij gaat het vrij snel in een mini huisje.
    Tel daar 32 uur werken en een chronische ziekte en bijkomende vermoeidheid bij op.. Ach, zolang het maar wel schoon is.

Strijken doe ik wel. 1x per week een grote hoop. Leuke film aan, lekker drankje erbij en dan is de strijk zo weg.

6. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Haha ja kan t wel hebben hoor, maar t staat echt alsof ik een jute zak aan heb ofzo. Heel oncharmant.

7. Ziggi

Ziggi Bekend lid

8 feb 2017
    926
    344
    63
    Vrouw
    Heel erg basic vandaag.

Kipsate, Tranquila, Nescio en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Hierbij dan mijn verwijderde reactie:
    Boeit me niet.

Uitleg: kreukels vind ik minder ergerlijk dan strijken. En waar ik foto's maak, is op zolder in het washok dus daar boeit rommel me niet.

DastyQueen en Biny vinden dit leuk.
  9. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Wat betreft de kreukels. Ik vind strijken veel te veel tijd in beslag nemen, tijd die ik ook voor heel veel andere dingen kan gebruiken.
    Maar ik begrijp niet goed dat je in zó veel foto's kreukels ziet?
    Ik vouw kleding op als het uit de was komt. Nooit kreukels. En ik heb een gigantische verzameling flanellen blouses, die hang ik uit aan een hangertje.
    Theedoeken strijk ik met de hand plat en dan vind ik het wel weer voldoende :p

Maar ik heb niet het idee dat mijn kleding bomvol kreukels zit hoor. Of ik zie het gewoon niet meer:roflmao:

DastyQueen, Kipsate en Pinkblossom vinden dit leuk.
  10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik heb al zeker 6 maanden geen strijkijzer meer aangeraakt en ik heb pas nog een foto gedeeld van mijn ontplofte eettafel :D

nelta, DastyQueen, Kipsate en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Nav de post van @nan1984 zou ik reageren met.. het boeit me niet..
    Maar ik heb net werkelijk al mijn bijlagen bekeken om te checken...dus kennelijk boeit het me wel:roflmao:
    Niet genoeg om de gekreukelde en troepjes foto's te verwijderen;)maar toch....

marb, DastyQueen, Kipsate en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Flamingooo vindt dit leuk.
  13. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Broek van de lidl, shirt van h&m.

Nescio vindt dit leuk.
  14. Betsy

Betsy Niet meer actief

Flamingooo vindt dit leuk.
  15. Triangel

Triangel Niet meer actief

Ik strijk alleen de nette broeken en overhemden van man. Verder vind ik het niet nodig. Ik heb volgens mij een paar jurken die redelijk snel kreuken, maar die droog ik aan een hanger en dan vind ik het wel best. Ik heb ook nog nooit gehad dat ik iemand zag en dacht; sjoh, jij hebt je kleding niet gestreken. Terwijl ik statistisch gezien vast wel eens zo'n persoon tegen moet zijn gekomen. Dus ik zal het wel gewoon niet zien. :D
    Rommel heb ik wel een hekel aan, maar dat zegt niet dat het hier nooit rommelig is. En ik doe ook niet echt moeite dat voor anderen te verbergen, er wordt hier gewoon geleefd. Maar wederom, als ik hier de foto's bekijk, valt mij een onopgemaakt bed niet op, terwijl ik die van mezelf wel 9 van de 10 keer netjes opmaak. Ik zie het denk ik gewoon niet zo snel, maar ik ben ook wel vrij makkelijk waarschijnlijk.

DastyQueen en Blijdorp vinden dit leuk.
  16. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik zie dat vrij regelmatig hoor. Niet dat ik er meteen een oordeel over heb, maar het valt me wel op. Gestreken kleding vind ik mooier staan.

DastyQueen en Triangel vinden dit leuk.
  17. Triangel

Nou, als je twee mensen voor me zet waarbij de een wel heeft gestreken en de ander niet, zie ik het ook wel, lijkt me. Maar het valt me normaal gesproken dus niet op.

Blijdorp vindt dit leuk.
  18. Triangel

#2079 Triangel, 2 jun 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2018
    Bekijk bijlage 575157 Bekijk bijlage 575158

Scheve nekken, sorry!

Jurkje van de Only. Legging tot enkels van de hema en slippers van iPanema. Als ik de deur uit ga, wel ander schoeisel want t ziet er triest uit. Denk korte laarsjes.

Astrid1974, Krulpeterselie, Jules! en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Bekijk bijlage 575159
    Vandaag lekker een bootcut spijkerbroek van c en a aan ik blijf dat het mooiste model vinden. En een Mickey shirt wat van mijn schoonzusje is geweest en uit Disney Parijs komt.

En ik weet dus nu al dat ik in mijn eigen huis een grote pas spiegel wil. Zie sommige van jullie die dan een mooie grote spiegel hebben en dan denk ik als ik alle kanten opdraai voor mijn mini spiegel.. Hmm toch wel handig..

Deel Deze Pagina