Ik zie hier best wel wat meiden die jurkjes en rokjes dragen en daar dan wat dunnere panty’s bijdragen. Vind ik mooi, maar ik heb nog niet echt dunnere panty’s kunnen vinden die ook fijn zitten en niet supersnel kapot gaan. Ik heb vaak dat ze afzakken (heel irritant) en/of dat ze een soort gaan lubberen bij mijn knieën, alsof ze niet elastisch genoeg zijn. Dus mijn vraag: wat zijn fijne panty’s?
Ik ben momenteel fan van de panty’s van de zeeman. Ik kocht altijd panty’s bij lingerie zaken maar nooit echt tevreden. Ik was 3 weken geleden toevallig bij de zeeman en zag ze liggen voor 1,49. Vind de kwaliteit erg fijn, mooie glans, en zitten ook goed.
Ik koop ze ook wel eens bij de Terstal of Action. En altijd een of twee maten groter dan ik eigenlijk heb. Dat vind ik het fijnst zitten, dan knelt dat randje bij je buik niet zo.
Thx, ik vind het zelf wel meevallen eigenlijk. Ben wel ruim 13 kg afgevallen sinds begin dit jaar, maar er moet nog wel een paar kg af, zeker van m’n bovenbenen
Nou, daar hoeft echt niet nog een paar kilo vanaf. Het mag als jij je daar prettig bij voelt, maar is absoluut niet nodig.