Als Boommm iedereen gaat PB-en wat haar nieuwe nickname is, heeft het dan überhaupt nut gehad?? Ben heel benieuwd of het vanwege herkenbaarheid/privacy is, of dat er nog meer redenen zijn waarom iemand een nieuwe nickname neemt.
Maar waarom is ze ineens weg dan?? En ik ben zelf echt zo slecht in dan iemand herkennen met een nieuwe nicknaam
Ja dat vraag ik me ook af... misschien minder leuke reacties al leek ze me niet het type dat zich daar veel van aantrekt. Wel jammer.
Bekijk bijlage 558392 Bekijk bijlage 558393 Oversized trui antraciet, van H&M. Oversized horloge en zwarte skisokken van Hema. Glanzende legging van H&M. Sneaker van British Knights.
Ik hou 'em levend hoor. Ik heb van horen zeggen dat @Glimmer ook heel erg van de outfittopics is Bekijk bijlage 558903 Hier vandaag een hele rechttoe rechtaan blauwe skinny, zwarte BK's en een gigantische zwart/roze tuniek van H&M. Met zakken, dat dan weer wel.
Bekijk bijlage 559629 Beetje drukke dagen gehad, dus heb er wat verslonsd bij gelopen Blousje; Zara Broek; Tommy Hilfiger Schoenen; Uggs Kind; Zelf gemaakt
Als dit bij jou verslonsd is, doe je het erg goed. Moet je mij nu in verslonsde staat zien lopen. Dat is pas erg !