In mijn eenpersoonstent van Monki Bekijk bijlage 583028 Bekijk bijlage 583029 Het schreeuwt wel: "Hallo ik doe iets met kunst!" Maar dat is okee, want dat klopt ook.
Shirt doet zeer. De lovertjes zitten ook aan de zijkant van mijn borst, waar de hele tijd mijn arm langs komt, dus die zit onder de rode krassen...
Hey, wij hebben dezelfde iPhone. Misschien moet dit in het biecht topic. Maar ik zie altijd in 5 seconden wat voor telefoon iemand heeft. Slaat echt helemaal nergens op, I know....
Ik haal ‘m weer even omhoog hoor. Het topic stond op pagina 3 en ik vind het juist altijd zo leuk om te zien wat iedereen aan heeft. Ik vandaag: Rok Vero Moda (die had ik 15 jaar geleden al maar ik vind ‘m nog steeds leuk), riem Topvintage, shirt Pieces, pumps Tamaris.
Hier komt dat omdat ik 4 outfits heb die ik kan dragen met dit weer Mooie outfit jij, vooral de rok vind ik erg leuk idd.
Geen telefoon, dus geen foto's Maar ik heb een zwarte legging en een zwart t-shirt aan. Ik heb absoluut geen plannen om het huis uit te komen vandaag
Beetje rare foto zo van boven met dr selfie stand maar ok Vila rok en vila blousje en mijn ipanemas als ok de deur uit ga even paar goede sandalen erbij zoeken.
Net even een broek gescoord op de plaatselijke spaanse markt. Blij mee, aangezien met mijn 1.75cm en maat 40 (en heupjes) het nogal moeilijk is hier.