Oh! Haha.. ja dat is lastig indd. Deze blouses zijn volgens mij van de lijn die wel wat ruimer valt, maar dat vind ik juist leuk. Ik pas ook een 36, alleen dan wordt hij ook weer korter en dat wil ik juist niet haha.
Comfortabel en warm en niet al te representatief, I know. Maar het is buitenspeeldagmetmijnzoon. Distressed boyfriend jeans en een gebreid capuchonvest van H&M. Longsleeve Hema. Wijnrode All Stars. Bekijk bijlage 559853 Bekijk bijlage 559854
Zwarte skinny, zwart thermohemd van Hema, oversized V-neck trui van H&M (gewoon een paar maten te groot gekocht), dr. Martens. Bekijk bijlage 560199 Bekijk bijlage 560201
Sweatjurk bonprix, thermopanty action, enkellaarsjes scapino...die ik na de foto ingeruild heb voor roze spaanse sloffen
Bekijk bijlage 560328 In m’n huuuuge slobbertrui. Hier nog blij in de lounge, inmiddels chagrijnig in t vliegtuig want we hebben al 40 minuten vertraging.
Stomme outfit!!! Zeker gezien onze omstandigheden hier! Beetje meeleven mag best. Ik bedoel. Doe er op zijn minst een vestje over heen haha
@Glimmer ga weg hoor haha. Ik ben net vandaag teruggevlogen naar Nederland en het is hier kouuuuuuud!! Mijn handen zijn er al helemaal afgevroren bah bah. Maar het was wel práchtig om te landen in zo'n witte wereld! Leek wel een sprookje.
Lekker hoor @Glimmer !! Hier uitblazen op de bank in een spijkerbroek van de C&A en een hele oude Aerosmith-trui (Large? Festival?). Bekijk bijlage 560771