Ik vind het vooral eng dat ze het zo persoonlijk maakt. Het klinkt bijna obsessief. Om haar andere berichten moet ik gewoon altijd heel erg lachen. En vind ik het stiekem jammer dat ze er niet vaker is haha.
Ik ook hoor, hoewel ze me ook wel in het begin op de kast heeft gejaagt toen ik nog niet beter wist. Wauw wat was ik gefrustreerd na alle adviezen en zij alleen op het negatieve in ging.
Als je je ooit verveelt moet je de cat2 topics eens zoeken in de zoekbalk dan begrijp je wat ik bedoel.
Ja dat heb ik wel eens gedaan. Maar blijkbaar niet goed genoeg dan ik ga me er nog eens in verdiepen.
Ah, het is weekend en @Rosetta1 is weer op verlof. Loopt wel ongemakkelijk zeker, met zo'n electronische enkelband in je Dr Martens?
Dat is een lid die al verschillende keren is teruggekomen onder een andere naam. Elke keer gaat het over dat ze een vreselijk leven heeft omdat ze geen familie heeft. De eerste paar keer zijn er ontzettend veel leden geweest met lieve reacties en ideeën, en ze kraakte letterlijk álles af. Oók de reacties waarin sommige leden hun eigen ervaring deelden en zich heel kwetsbaar opstelden. Het was gewoon pijnlijk hoe ze die van de hand deed. Nou, dit gebeurde dus een keer of 3. De laatste keer was ze verliefd op een vrouw van korfbal, maar haar man wilde geen trio. Dus ze was boos op hem en hij gunde haar niks. Toen is ze gaan samenwonen met die vrouw en hoopte dat haar man er bij kwam wonen. Daarnaast heeft ze een kindje van 2, die soms een meisje is en soms een jongetje. Dat is het wel zo ongeveer.
Het is op de eerste plaats gewoon een trolaccount zodat er popcorntopics geopend kunnen worden. Voor de fans.
In het echte leven schuilt er onder de nickname Rosetta een stel pubers, die onder het genot van hun breezertjes de meest hilarische topics aanmaken. Ik vind het persoonlijk wel vermakelijk, maar neem het vooral niet serieus.
Je vergeet dat hij nog even zaad moest doneren zodat ze samen met korfbalvriendin een gezin kon maken