Ik zie zo vaak merken hier voorbij komen. Dat ik het extra leuk vind om deze te plaatsen blij met mn jurkje van de sengers !
Dankjewel, is van de target (een soort zeeman-achtige winkel in de VS). We zochten alleen een hoeslaken...
Ik doe ook nog eens mee. Let niet op de troep erachter, haha, ben kleding aan het sorteren voor de lente en zomer en excuses vinden om wat nieuws te kopen
Ja maar dat is het nou net. Ik hou ook van simpel maar kom standaard uit op de jeans met een tshirt en vest look. Niet erg, maar ik wil juist wat afwisseling. Ik heb bijvoorbeeld zon zwart rokje... maar met combineren kwam ik standaard uit op hetzelfde shirtje. Nu dus een denim blouse besteld en zo'n lang vest. Oh en Dr.Martens, maar die stonden al langer op de lijst haha! Om deze reden hou ik trouwens ook van United Wardrobe. Lekker goedkoop wisselen van spullen. Heb nu wel de regel; iets erin, iets eruit. Zo hoop ik een kast te creeeren met spullen die ik echt draag ook.
Gisteren.. Broek: Topshop Trui: 10 jaar oude slobbertrui Schoenen: Adidas Jas: H&M Sjaal: Gap Bekijk bijlage 564108
Jurkje van Monki, ribgebreid vest van H&M, riempje van C&A, laarzen van Steve Madden. Bekijk bijlage 564113 Bekijk bijlage 564114
Misschien kan ik m'n kinderen vragen volgende keer Weet niet of iemand dan nog iets kan zien, maar nou ja