Lichtzwarte jeans van Only Glimmende zwarte trui van geeeen idee. Ooit bij een winkeltje gekocht, staat geen merk in
Wel leuk de blouse! Ik stond op het punt deze week om ook 1 te bestellen, maar twijfelde. Denk dat ik hem toch wel ga doen.
Het is deze: http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0614688001.html En hij staat inderdaad wel leuk, maar ik had hem dus die ochtend nog gestreken en na 2 uur was het al helemaal een grote kreukelbende. Dat vind ik wel zonde, de stof leent zich er niet voor om zo'n jurk-achtig model te zijn.
Je ziet er heel mooi uit! Ik word altijd vrolijk als ik naar je foto's kijk. Ik heb gelezen dat je in een moeilijke fase zit. Hopelijk zie je het snel wat lichter in.
En beetje off- topic, maar wil toch even mijn blijdschap delen: ik heb vanmiddag dan eindelijk een paar Dr Martens gekocht. En ik ben echt heeeeeeelemaal verliefd Zal morgen een foto plaatsen van m’n outfit, inclusief mijn fantastische Docs
Hahaha ik eerst ook niet! Maar heb gisteren te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb (jeeeejjjjj ) en vond dat ik wel een kadootje verdiend had. Toen heeft die van mij uiteindelijk toch over z’n hart gestreken, haha.
Leren broek met een tuniek met legerprint. Beide merkloos. Ooit eens gekocht, maar het zit zo lekker (Ja, ik loop achter met de was)
Leuke outfits weer en ik hoop dat je snel weer lekkerder in je vel gaat zitten @Manque En nu ik hier toch ben, mijn outfit van vandaag:
Leuk blousje! Vandaag in het grijs, ondanks de zonnige dag. Zwarte glanzende legging, grijs vest en geblokte sjaal van H&M. Grijs gemêleerd jurkje van C&A. Zwarte sneakers BK. Bekijk bijlage 564693 Bekijk bijlage 564694
Echt superleuk jouw stijl! Ik zie het niet vaak zo kleurrijk. En die laarsjes erbij zijn echt supercool
Dankjewel Manque, ik ben door de jaren heen wat van stijl veranderd. Eerder was ik wat meer casual gekleed. Nu mag het wat mij betreft wat meer knallen. Ik houd van kleur. Daarentegen vind ik jou outfits ook weer heel stijlvol en leuk gecombineerd. Het ziet er ook altijd heel comfortabel uit!
Nadat mijn zoon mij voor de derde keer onderkotste vandaag heb ik de moed opgegeven. Comfy pyjama broek it is.