Mijn outfit voor de komende weken ben ik bang.. Bekijk bijlage 565099 Wijde joggingbroek H&m en een vest van h&m Voetbalsok van mijn man..
Heb mijn achillespees deels gescheurd. Zoon is een wegloper en daar rende ik achteraan. Doe ik wel vaker. Maar nu voelde ik hem knappen. En dit deed ontzettend veel pijn. Dus dames nog leuke Kleding tips met een joggingbroek...
vind King Louie altijd heel leuk, meestal heel kleurig. Het enige niet kleurige truitje dat er volgens mij bestaat van King Louie is zwart en heb ik in mijn kast hangen, haha, maar ik hou erg van de stijl.
nee, ik heb om mysterieuze redenen geen internet op mijn mobiel, wel whatsapp (dus ook wifi) maar het internet pakt hij niet.
Dit jurkje had ik een tijdje terug in huis. Hij staat je echt fantastisch. Met een paar maatjes groter was ie echt vreselijk
Vandaag bankhangdag in mn ouders huis ivm verbouwing bij de buren. Makkelijke spiegel dus ik doe ook mee. Met bonusfoto van mijn sokken Heb mijn favoriete vest van urbane outfitters aan: vol gaten en scheuren enzo maar dat hoort
Bekijk bijlage 565186 Sorry voor de scheve nekken Jasje H&M, blousje only, jeans coolcat (ik kom daar nooit maar deze jeans is perfect! Heb hem in 3 kleuren ) en schoenen Anna Field
77 kilo en maat 40 is niet echt lekker slank helaas XD Had van mij wel minstens 10 kilootjes minder gemogen... Maar met mijn kledingkast ben ik nu ook wel tevreden. Veel basics en een paar uitgesproken dingen, dat combineert makkelijk Dankjewel voor je compliment!