Op de kop Blauwe jeans van weet ik niet. Basic oversized trui van h&zn en ja ja.... de witte sneakers van Zara
N Ik vind je ook echt superslank op die foto's! Je hebt een prachtig figuur! En jij staat echt met veel dingen. Ik kon gelukkig een baggy jeans aan met mijn gips poot vandaag. Toch iets beter als een joggingbroek.. Maar ff online shoppen vandaag. Zal de komende 3 weken nog wel in gips blijven waarschijnlijk
Hou op hoor, ik vind je echt slank. Zou je eerder mager dan dik noemen En je hebt een geweldige stijl!
Kijk dit ben ik vandaag (met 78 kilo zelfs, ben ongesteld). In een jeans maat 30. Mijn buik rolt er enigszins overheen maar dat lost deze trui goed op. Die legt ook de nadruk op mijn borst en hals (wel slank). Mijn buik en bovenbenen verdoezel ik en uiteraard moet ik even de juiste hoek voor de foto opzoeken Maar slank... nee. Dat zullen weinig mensen van me zeggen. Ook niet dik (al voel ik me wel zo). Meer goed gevuld. Bekijk bijlage 565214
Bekijk bijlage 565215 Geheel in de kleur van m’n ziel. Anyway, heb een nieuwe panty gekocht en vind hem zelf heel leuk haha
Leuk jurkje!! Waar is ie van. Ik houd ook zo van zwarte jurkjes zoals deze en dan zwarte legging of panty idd en zwart leer jasje, zwarte laarsjes of sneakers Haha. Love it!
T is een zwart leren rokje van de Only. Een blousje van Jaqueline de Yong en een blazer van Zara! Ik hou van zwart❤️
Hey psssttt Bekijk bijlage 565221 Geloof me: je bent een stuk slanker. Ik ben gewoon een selfie-illusionist. En ik ga dit bewijs heeeeeeel snel weer weghalen
Damn ik 1.72 nou heb ik echt geen excuus meer hahaha. Al het gewicht zit bij mij op t stuk tussen borsten en heupen, dat helpt niet Je hebt wel echt een goede stijl gevonden! (En je bent een selfie wonder dan ) Heb je sneakpeak ook gezien
Ruilen? Ik woog voor Mn zwangerschap 85 kilo bij 1.70 en vind mezelf wel oké. Tja het mag minder maar ach ben tevreden Haha.