Stille meelezer hier: @Manque je bent gewoon prachtig, no need om jezelf naar beneden te halen na een compliment . Gewoon incasseren . Ik vind jouw stijl ook altijd zo leuk, zocht laatst nog naar een oversized blouse haha.
Ik heb je foto gemist maar ik denk echt dat jij gewoon slank bent maar dat dit je onzekerheid is? Ik heb het zelf namelijk ook... Ik draag maat 34/36 en sommige noemen mij petite maar het enige wat ik zie is dikke volle bovenbenen en een flubberbuik. Toch zegt mijn kledingmaat en het opmeten van mijn vetpercentage heel wat anders dan dat ik zelf zie.
Hier ook 34/36 en ik vind mijn buik, heupen en benen ook groot. Ik denk dat vrijwel elke vrouw dit van zichzelf vind, haha.
@Manque ik lees altijd mee en vind juist dat je er altijd leuk uitziet. De weegschaal is niet belangrijk, je kan het hebben. Ik heb al veel reacties gezien van dames die jou stijl willen nadoen . Dat wil zeggen dat je er fantastisch uitziet.
Bekijk bijlage 565485 Mijn outfit vandaag. Okergele jurk van steps, zwarte glimmende legging van geen idee en enkellaarsjes shabbies.