Mijn zwarte jeans van Only (jep. Daar is ie weer) Shirt van Vero moda en de welbekende witte sneakers van Zara
Zwarte Only broek (het zal eens niet )n donkergroen blousje met stipjes van Esprit.. nouja bij mn ma uit de kast haha. En mn doccies.
Spijkerjasje H&M, zwart hemd van Hema, jeansblouse River Island, kaki chino van H&M, All Stars met zebraprint. Bekijk bijlage 565626
@Manque, lees nu pas je berichtjes van eind maart. Virtuele knuffel! Hopelijk gaat t nu iets beter. Vandaag jurkje Smashed Lemon.
Dank je! Ja is echt een leuk merk! Vorig jaar pas ontdekt. Ik moet ook eigenlijk vaker zoiets aantrekken ipv altijd maar die spijkerbroek en gympen, haha.
Na een hele dag in de tuin gewerkt te hebben, net even gedouched en omgekleed. Voor het eerst blote benen dit jaar, heerlijk is dat Blousejurk Monki, lakleren brogues van Van Haren, riem van C&A. Bekijk bijlage 565754
Ik zou dus nooit bedacht hebben hier een riem om te doen of iets anders eronder te dragen dan sneakers of slippers. Leuk!
Bekijk bijlage 565757 Dit was vanochtend. Inmiddels geen panty meer aan. Wel sandaaltjes en ik heb een glas wijn in m’n handen
Ik zou dus nooit bedacht hebben, me op dat tijdstip nog in fatsoenlijke kleding te hijsen. Had denk ik al gauw gekozen voor een "slobber ik lig de rest van de avond toch op de bank in gevecht met mijn oogleden tot ik naar bed toe mag trui/broek"