Haha thanks Die shirtdresses van Monki worden altijd getoond zonder riem. Ik vond dat superleuk in de winkel, maar toen ik thuis kwam zei mijn man: "Moet dat niet iets krapper?" - zo heel voorzichtig en twijfelachtig. En hij zegt echt nooit iets negatiefs, maar hij vond het zonde van mijn figuur dat die blouse zo wijd was. Dus toen een riempje erom en dat staat eigenlijk ook wel leuk
Jurkje Only, vest H&M, geweven riempje C&A, zwarte panty, docs. Mooi blauw detail in de vorm van een enorme stapel gevouwen was die ik moet opruimen. Bekijk bijlage 565859
Ik heb het koud! Dus zo een vestje erover. Het regent hier en ik dacht dat het beter weer zou zijn. Broek MS mode, shirtje We, schoenen Primark. Bekijk bijlage 565872
Joggingbroek van Kruidvat en sloffen van geen idee (van mn moeder gekregen omdat mn tenen blauw werden). Shirt gaat niet op de foto (wit pyjamashirt met tekst pillow fight tonight). Ben vandaag thuis en heb nog niet kunnen douchen. Zit na te kijken
Piep piep, zwaar uit m'n comfortzone met m'n nieuwe sneakers van van Haren. Draag altijd laarsjes of hakken. Ze waren maar een tientje, dus kan ze altijd nog wegmikken lol.
Ah, dank je. Leuke reactie. Eigenlijk helemaal niet mijn style, maar het was even tijd voor iets anders
Erg leuk! Zeker vaker dragen. Ik vind een casual outfit met een sneaker vaak lekker los en jong overkomen.
Vandaag super casual.. Broek: 10 jaar oude broek ooit eens gekocht voor 5 euro in een Wehkamp sales. Shirt: Zara Schoenen: Vans old skool. Bekijk bijlage 566013
Broek van onbestemde kleur en blouse van h&m, spijkerjasje only en laarsjes van Gaastra Bekijk bijlage 566194