Glimmert, blijven ze een beetje mooi? Ik kan me voorstellen dat die kanten vrij snel gaan pillen. Was je ze ook?
Na het bekijken van jullie outfits voel ik me een tokkie hahahaha! Ik lig in mn huispak op de bank, daar maak ik geen foto van. Jullie zijn allemaal zo knap en leuk gekleed, hulde!
Ik was ze op de hand. M’n oudste paar gaat nu al drie jaar mee geloof ik en ziet er nog uit als nieuw
Allemaal slanke mama's lijkt het wel. Waar zijn de plussize beauties? Ik trap wel af Mijn outfit vandaag. Jurkje van c&a en legging van zeeman
Ongesteld dus niks zit goed of lekker, jullie moeten het dus maar doen met een close up van mijn schoenen Bekijk bijlage 566678
Jurk van Anna hield geloof ik, vest van Envy, schoenen van 5 jaar geleden, panty van Noppies (nee niet zwanger maar ding zit zo lekker), houten horloge van creative use of technology.
Sorry voor je nek en zoon is star wars fan . Schoenen : van haren , als iemand schoenen die hierop lijken heeft gezien, hoor ik het graag, geen hak, stevige hiel en bandje(s) om enkel ... deze raken af en dit lukt met mijn handicap. Jurk: zeeman Blazer van only