Net thuis van het werk dus omgekleed. Jurkje H&M en panty Hema. Jurkje is eigenlijk bedoelt voor een salsa feestje maar vond hem voor gewoon ook erg leuk!
Hier kleed je naar om als je thuis komt van werk? Zo'n outfit doe ik met moeite naar mijn werk aan . (Wij zijn nogal casual hier)
Ik heb op mijn werk juist casual aan (ambulant begeleider) dus vind het juist fijn om thuis wat anders aan te doen aan. En ach het is vrijdag, fles wijn gaat zo open wie weet nog ergens wat drinken met een vriendin dus dacht “ doe eens gek!”
Ik ook gerust hoor . Maar ik trek sowieso niet gauw slobber kleding aan in huis. Vaak pas na 20:00 in de avond. We krijgen namelijk dagelijks wel onverwachts bezoek.
Doe ik ook vaak. Een (strech)jurk aan met een panty (heb eindelijk een panty gevonden die wel lekker zit) ipv joggingbroek en trui. Zit comfi en ziet er toch nog goed uit mocht er iemand voor de deur staan.
Ik hou van mode. Dit topic is zo leuk! En dat gele vest hierboven ❤️. Mijn outfit vandaag: Jas van Calvin Klein Jurk Calvin Klein Schoenen van DKNY Armband Pandora Rotzooi van mijn slaapkamer