Wil je na het elke keer bekijken van je fotos een compliment geven. Wat ben jij met kleding poseren fotogeniek! Mij lukt het nog steeds niet om leuk te poseren, mijn gezicht uit beeld te houden en ook nog eens de kleding op de foto te krijgen.
Ik vind dit echt een leuke, makkelijke outfit die volgens mij heerlijk zit! Maar als ik het aantrek lijk ik op een zwerver volgens mij
Vandaag : Panty 200 denier primark Rok : miss team Trui : kringloop geen idee Schoenen : Bristol Shirtje eronder Hema basic
Supercomfortabel inderdaad Maar als je broek en blouse een beetje gestreken zijn en je hebt je haar gedaan lijk je niet op een zwerver hoor! Die oversized look valt of staat bij de verzorging, heb ik het idee.
Gespiegeld ivm tekst op het shirt... Shirt van H&M, momjeans van st. Oliver en sneakers vsn Sketchers. Bekijk bijlage 567408
Maxi jurk van Vero Moda (spaghettibandjes) en jaja sandalen!!! van Tamaris (te leen om te testen). Oh en ja: ik lig in de tuin in de zon
Ik doe ook weer eens mee. Hm mama Met ceintuur en strik maar dat valt op de foto een beetje weg zie ik