Wanneer je thuis pas ziet dat je rok gigantisch doorschijnt nadat je er de hele ochtend mee op school hebt rondgelopen voor de Koningsspelen...... En die eendagsmeuk valt toch altijd groot?? Dit shirt dus niet Nu maar snel omkleden
Nogal!! Hij ligt nu in de kliko.... Omkleden was nog niet eens zo makkelijk, ik pas ineens veel dingen niet meer Ik ga maar eens kijken in het topic van Glimmer, strak in je badpak
Heel leuk! Een broekpak staat op mijn wishlist! Ik heb er tot nu toe nog geen gevonden die mij leuk staat helaas.
Dat topje heb ik ook Maar die van mij is al helemaal verwassen, ik heb hem al een beetje op gemaakt. Staat je goed!
H&M for life ik heb hem vorig jaar niet kunnen dragen vanwege de zwangerschap maar anders zou hij vast ook verwassen zijn ondertussen, ik draag hem graag
Thanks! Ben er ook erg blij mee, doet veel voor mijn figuur en zit erg comfortabel en toch netjes. Ik liep er toevallig tegenaan, maar bevalt zo goed dat ik nog 2 soortgelijke heb gekocht, wel bij verschillende winkels. C&A heeft ze regelmatig.
Je moet er idd 1 hebben die je figuur goed doet. Ik ben niet zo groot waardoor ik snel een propje lijk. Ik zal eens spieken bij de C&A
Bekijk bijlage 567998 Te lui om uit m’n hangmat te komen Jurkje van een Italiaans boetiekje. En slippers als ik buiten de tuin kom. Oh en die oude tuinkussens worden gebruikt om salto’s op te doen
Niet hele duidelijke foto. Net thuis van werk en moet op verjaardag. Jurkje en panty van Hema schoenen geen idee. Bekijk bijlage 567999 Bekijk bijlage 568000
Ik zou een andere denier panty eronder doen, dat lijkt dan al heel anders. En een blouse/top in een kleur uit de rok, dan bij de rok in.
Bloemetjesjurk van C&A en All Stars. Als ik niet op het punt stond om te vertrekken had ik op blote voeten gelopen. Bekijk bijlage 568005 Bekijk bijlage 568006