Oh echt goed dat je het zeg. Ik had al maat l in mijn mandje zitten doen. Misschien maar even een keer echt naar de winkel dan!
Nog goed voor mijn zelfvertrouwen ook haha. Ben nu 22 kilo afgevallen en zit beetje tussen maten in en wil nog wel een paar kilo afvallen! Dus rij wel een keer naar rotterdam beter denk ik! Bestellen jullie ook online daar?
Ik alleen in de winkel eigenlijk. Wauw 22 kilo afgevallen!!! Wat is je tip? Ik moet er 10-15 kwijt...
Jurkje van de H&M, zwarte legging van de Hema en laarsjes van Manfield geloof ik. Extra foto voor de print en de leuke rode Hema horloge.
Bekijk bijlage 569190 Geen zin om op te staan. Bootcut Spijkerbroek van c en a Trui van ? Met vetvlekken die veroorzaakt zijn door mijzelf ... Sokken bijpassend met sterren van zoon geleend en gekocht bij de action.
Thnx! Ik heb mezelf wel redelijk geaccepteerd hoor zoals ik ben maar in dit geval is t ivm gezondheid.
Kan 'm niet vinden, als ik zoek op roze leren jasje only vind ik er wel een aantal, maar die hebben allemaal een echte kraag en dat heeft die van mij niet. Maar goed, ik heb m eind vorig zomerseizoen gekocht.