Ja ik had er gewoon een " spaghetti " truitje onder (heb ik sowieso onder alles aan) en een huidskleurige bh met bandjes
Bekijk bijlage 571137 Jeans COJ T-shirt geen idee Spijkerjas only Sneakers reebok Omgeving ouders van 60+
Hommeltje : van de boom afvallen... nee hoor dat doet alleen maar zeer.. Al die dames ik heb huid/ik heb een buik want daar zitten mijn organen in/ik heb een vetje want dat heb ik.. hou op jezelf naar beneden te halen en te verontschuldigen voor iets wat je waarschijnlijk alleen zelf ziet je bent prima zo en als je iets wil veranderen doe dat vooral voor jezelf maar ga niet jezelf bij voorbaad indekken voor iets wat wij niet zien/vinden.. Zo deze zeik snor heeft ook weer wat gezegd. Zeik snor heeft een beroerde dag en ligt dus al de hele dag op haar bed zo ongeveer , die ik nog moet opmaken maar dat lukt even niet , dan maar niet.. Bekijk bijlage 571151 Spijkerbroek aan omdat ik vanochtend dacht dat ik wel meer kon gaan doen vandaag van de c en a Shirtje van ms mode
Werken vandaag dus in werkkleding. Bij het aantrekken verdwijnen de kreukels altijd als sneeuw voor de zon
Broek Only, shirt Even&Odd, vest Noisy May (zelfde als gisteren), slippers Copacabana. Helaas heb ik niet altijd zo’n mooi decolleté. Dit is met dank aan de borstvoeding.