Echt oprecht geen idee. Ik had je ook mer goudblond haar in mn hoofd. Man man, hoe ik me dan vergis he. Ik vind ze wel heel cool! Ik heb er 3, komt er na de bevalling nog 1 bij (mensen verwachten het bij mij ook nooit )
Haha thnx. Heb donkerbruin haar Volgend jaar komt er bij mij een sleeve bij als het financieel lukt. Ben er aan verslaafd Ben altijd benieuwd bij wie mensen dan wel tattoos verwachten.
Ah nais! Welke stijl ga je voor? En ik heb niet echt een specifiek soort mens, maar ik vind jou altijd heel netjes en lief overkomen. En die "mensen" kloppen dan al gauw niet met een tattoo, als je ze niet kent zeg maar. Klinkt misschien gek, maar mooier kan ik het niet uitleggen haha
Haha nee snap je uitleg heel goed. Heb een paar standaarddingen nog van toen ik jonger was. De mooiste nu zijn van Daan Dobbelsteen (Needle art) en een medewerker van Lucky Dubz. De volgende wil ik van Lucky zelf als hij er een wil ontwerpen. Dat wordt helemaal op basis van Alice in Wonderland.
Ja ik had bewust sowieso gewacht tot we wisten of we nog een kindje wilden. Ik wil straks van beide kinderen hun eerste hartslag (van de echo) en een tattoo van een mama met een baby in puur alleen contouren. En dr "moet" nog iets bij voor ons verloren sterretje, ik denk een vlinder. Ik werk alleen met zwart, dus het moet wel 1 mooi geheel worden. Ik weet nog niet hoe ik het wil plaatsen dus daar gaan we straks samen met de tatoomeneer of mevrouw over nadenken. Komt op mn linkeronderarm. Mn rechter is bezet met hondenpootjes Ik denk altijd heel lang na over tattoos. Vind een boel mooi, maar ik moet het minstens twee jaar willen voor ik het laat zetten haha
Bekijk bijlage 573856 Vandaag een hele simpele outfit aan gehad.. mijn bh van Sapph kost meer als de outfit Rok van zeeman Capri legging van zeeman Shirtje primark..
Gefeliciteerd met jouw kindje tuttebella. Volgens mij is de jongste dochter van glimmer/boommm vandaag ook precies een jaar geleden geboren. Wat een leuk toeval al die overeenkomsten
Speeltuin outfit. Zal later op de dag wel veranderen in een jurkje of korte broek Bekijk bijlage 573947
Net in het pashokje gemaakt. En gelijk maar aangehouden. ( lastig als je je al je kleren bijna niet meer past. Volgende week shoppen naar grotere maten en positiekleding ! ) Jumpsuit gekocht bij : h&m