Show je ovu knaller

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rosa5, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik zie hier nog geen positieve testen tussen. Ik zou doortesten als ik jou was!

Rosa5 vindt dit leuk.
  2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Deze is mooi duidelijk zo inderdaad. Ik lees voornamelijk negatieve ervaringen tot nu toe over deze testen maar fijn dat er dus ook positieve zijn.

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ziet er aardig positief uit, geen test daarvoor en na deze testen gedaan?

4. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Deze test was de eerste omdat ik eigenlijk in de veronderstelling ben dat ik ongesteld zou worden. Afgelopen dinsdag eigenlijk. Maar ik kan ook net zo goed in mijn vruchtbare periode zitten.
    De actiontest is van vanmorgen.
    Gister is het mij niet gelukt om te testen.

Bijgevoegde bestanden:

5. AnoukF

AnoukF Lid

29 aug 2018
    10
    2
    3
    Vrouw
    Ik ga zeker weten doortesten. Zit al op dag 19 en inmiddels 3 testen gedaan na die meest duidelijke. Waren allemaal weer heel licht tuurstreepje.. denk toch dat dit hem dan is geweest :oops: misschien heb ik gewoon niet echt knallies haha ! Heb vanmorgen ook (ongeveer 20 uur na die test) steken in mijn baarmoeder. Niet echt alleen buik maar echt door de vagina/baarmoeder. Voelde niet heel prettig haha maar dit zou eventueel mijn eisprong kunnen zijn?

6. AnoukF

AnoukF Lid

29 aug 2018
    10
    2
    3
    Vrouw

Dankje voor je reactie :), ik ga zeker weten door testen.. wie weet ! Maar ik denk dat dit hem geweest is.. Heb namelijk na die laatste test van gister ochtend nog 3 sensitest gedaan inmiddels en zijn allemaal lichter als die laatste echt tuurstreepjes. Dus hij neemt weer enorm af. Misschien heb ik geen echte knallies hihi :oops::oops:. Voelde wel vandaag 20 uur na die meest positieve test van sensitest dus vanmorgen pijnlijke steken door mijn baarmoeder, niet echt mn buik helemaal maar echt door de vagina/baarmoeder. Misschien een teken dat mijn eitje gesprongen is? Zit dan ook al op dag 19.. :p:p

7. Flamingooo

@AnoukF. LH kan de hele cyclus fluctueren. Je streepjes kunnen dus op en weer aflopen. Er zit écht nog geen positieve test tussen. Dat hij afloopt betekent niet per definitie dat de piek is geweest. Hoe lang zijn je cycli normaal?

Oh en “meest positief” bestaat niet bij ovulatietesten ;) ze zijn negatief of positief. Maar niet bijna positief bv.

8. AnoukF

AnoukF Lid

29 aug 2018
    10
    2
    3
    Vrouw
    29
    29 dagen, eigenlijk altijd. Het zijn niet de extra gevoelige. Wie weet heb ik die gewoon nodig omdat deze voor mij niet genoeg oppakt? Zie wel meer vrouwen waar ik dat van lees en zie.. Ik blijf wel door testen voor de zekerheid ! maar verwacht zelf niks meer :oops::oops: maar wie weet ! Let's see! Ik test eigenlijk 2 x per dag dus als hij weer duidelijk gaat worden dan moet ik dat te zien krijgen hihi! Dankje!

9. Flamingooo

Ah oké. Omdat je het in je andere topic over een onregelmatige cyclus hebt... Maar met een cyclus van 29 dgn zou je inderdaad wel verwachten dat je op dag 19 je piek wel gehad moet hebben/ of op dat moment hebt.

10. AnoukF

AnoukF Lid

29 aug 2018
    10
    2
    3
    Vrouw
    Ik zit soms op 29 soms op 30 dagen maar de overhand neemt 29 :) 3 maanden terug door overleden schoonvader erg stress gehad toen 5 dagen te laat Dus zat ik op 35.. Maar goed dat kwam door stress natuurlijk.. ja dat zou je wel zeggen inderdaad ? Ook omdat ik vanmorgen steekjes heb gevoeld. Maar goed ik blijf zeker weten doortesten de komende week nog heb er nog genoeg haha ! En wie weet komt er nog wel een knallie uit! :):) en anders weet ik dat ik de gevoeligere moet halen dankje voor de tips !:thumup:

11. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Rosa5 vindt dit leuk.
  12. AnoukF

AnoukF Lid

29 aug 2018
    10
    2
    3
    Vrouw
    Ooh die is duidelijk! Daar valt niet over te twisten :p! Oooh maar dan heb jij ook bijna je NOD! spaaannneeeennd het wachtbankje! Hopen dat het voor jou raak is deze keer !!:thumup::thumup::)

PBV vindt dit leuk.
  13. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Dank je wel. Ik vind het super spannend. Ik heb vandaag snel mijn plasje doorgespoeld zodat ik niet kon testen hahaha

14. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Deze test heeft geleid tot die doerak in mijn buik. Die, as we speak, denk ik een duikelrek heeft geïnstalleerd.

Als ik deze test zie, vind ik het zo bizar. Dat hij op dat moment nog niks was en nu een mannetje waar je al zielsveel van hou.

Bijgevoegde bestanden:

Rosa5 vindt dit leuk.
  15. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ik gebruik nu de van z&k want de action werd bij mij niet echt knaller. Allen hiero bij z&k word ik ook gek van die ene donkere dan de andere maar nog niet echt knaller!

Bijgevoegde bestanden:

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee helaas nog niet.

Vanavond nigmaals testen.

Lizra vindt dit leuk.
  17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    19 aug had je je lh piek.

20-21 aug pas je eisprong :)

18. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @RoGiJuLi ik weet zeker dat ik zondag de 19de de eisprong heb gehad.;) De hele ochtend en tot uurtje of 13.00u echt last gehad. Het klopt ook aardig met mijn follikel meting.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ok.. grote kans dat je ovu op de 18e in de avond nog meer had geknald dus :)
    Dan kan je idd op de 19e laat je ei hebben gehad :)

PBV vindt dit leuk.
  20. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Positieve testen en dag later knaller, daarna liepen ze onmiddellijk af :) resultaat nu aan het groeien in m'n buik :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Rosa5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina