Ik had cd21 in de ochtend een knaller, daarna lopen ze alleen maar weer af.. korte lf (ongeveer 9 dagen) dus heel benieuwd of het de tijd krijgt in te nestelen (als ei bevrucht is)! Komt wel overeen met cyclus van gemiddeld 30 dagen..
Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Zo een lange lh piek.. bloeding van 14e Misschien innesteling geweest?
Ik zou indd als je vanavond of morgen nog zo’n positieve test heb ook een zw-test doen. Deze foto is van maandag en dag ervoor was die ovu ook zo als deze.
Ik heb maandag nog getest en toen was er niets te zien. Omdat ik niet ongesteld werd, ben ik ovu testen gaan doen. Op dit moment wel erg last van mijn rechter eierstok. Dus ik denk zelf wel een eisprong. Ook erg last van vruchtbaar slijm.
Ik weet niet hoe deze ronde zal gaan maar ik had vorige rondes 3 dagen lang positieve ovu testen. Ik heb sowieso de hele cyclus vrij duidelijke streepjes dus ik denk daarom zolang positieve testen. De dag na de 3e test ging dan mijn temperatuur omhoog. Is ondertussen al wat jaartjes geleden dus ben nieuwsgierig hoe het nu zou zijn.
Het lijkt er wel op! Het test streepje is even donker als de controlestreep. Vanavond nog een keer testen!
Ga ik doen. De streep is idd net zo donker als de controle dus Ik hoop het dat het echt zo is. Dan doe ik ook een digital cb en HOPA volgende fase: wachtbankje
Zo wat een knaller. Hoe veel tijd zit er tussen die testen? Ik gebruik ook deze, test ‘s ochtends en ‘s avonds maar nog geen piek hier.